Warto zadbać o wyposażenie biura między innymi w teczki ofertowe, długopisy firmowe oraz oczywiście pieczątki czy wizytówki.
- Wizytówka
Wizytówki w biznesie pełnią ważną rolę – przede wszystkim informacyjną i reklamową. Jest to produkt, który stał się powszechny, jednak często niedoceniany jako narzędzie sprzedażowe firmy. Ważne jest aby wizytówka była atrakcyjna wizualnie, co oznacza, że nie musi się na niej znajdować wiele informacji, a tylko te najważniejsze stanowiące najlepszy wizerunek firmy.
- Teczka firmowa
Posiadanie spersonalizowanych teczek ofertowych to również skuteczny nośnik reklamowy i doskonała forma promocji firmy. Wydaje się, iż jest to jeden z nieodzownych elementów wyposażenia biura. W kontaktach biznesowych – gdzie wręczane są dokumenty np. umowy, wyceny, oferty, itp. warto posiadać teczki z logo firmy. Teczki potrzebne są Klientom, ale również porządkują dokumenty firmowe.
Dzięki teczkom ofertowym możemy jeszcze bardziej pozytywnie wpłynąć na postrzeganie przez Klienta naszej firmy – pokazując profesjonalizm, dbałość o Klientów oraz o szczegóły dotyczące współpracy.
- Długopis reklamowy
Długopisy to gadżety nie tak drogie jak kampanie marketingowe czy billboardy, ale również pełniące funkcję reklamową. Długopis firmowy to gadżet niewielkich rozmiarów, ale tak jak na wizytówce czy teczce można na nim umieścić logo firmy czy spersonalizowane nadruki bądź hasła. Różnorodność długopisów pozwala na dowolność kolorów, kształtów czy materiałów z jakiego zostaną wykonane, co z kolei pozwala dobrać odpowiedni do wizerunku firmy model. Daje także możliwość dotarcia do praktycznie każdej grupy docelowej.
Jedną z największych zalet długopisów reklamowych jest ich trwałość i funkcjonalność. Długopisy pełnią przede wszystkim rolę użytkową – zatem częściej trafiają do odbiorcy aniżeli np. ulotka.
- Pieczątka firmowa
Pieczątka, podobnie jak wcześniej wymienione elementy wyposażenia biura, pełni funkcję informacyjną, ale również reklamową. Posiadanie firmowej pieczątki to przede wszystkim oszczędność czasu oraz zwiększenie wiarygodności firmy. Może wydawać się, iż pieczątki nie są dobrym przykładem nośnika reklamowego, jednak dzięki używaniu ich na wielu dokumentach, potencjalny Klient może zobaczyć dane firmy w wielu miejscach i skorzystać z zamieszczonych tam danych do późniejszego kontaktu.