Pozycjonowanie to proces, który ma na celu “przyprowadzić klientów”do naszej strony. W praktyce pozycjonowanie to bardzo obszerna dziedzina, na którą składa się wiele elementów między innymi są to różnego rodzaju sprawdzone techniki, budowa strategii, wykorzystywanie narzędzi do analizy działań seo.

Data dodania: 2018-01-12

Wyświetleń: 922

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 1

WIEDZA

-1 Ocena

Licencja: Copyright - zastrzeżona

Bezpieczne pozycjonowanie - co właściwie oznacza

Na rynku można znaleźć wiele ofert dotyczących pozycjonowania, skorzystać z ofert freelancingu, ze współpracy z agencją marketingową, współpracy z osobami, które oferują tak zwane “szybkie pozycjonowanie”. Szczególnie chcąc skorzystać z tej ostatniej opcji musimy być bardzo ostrożni. Pozycjonowanie to proces, który wymaga wiele czasu i przemyślanej strategii a nie tylko zdobywania linków.

Bezpieczne czyli jakie?

Szukając oferty pozycjonowania najczęściej pojawia się także określenie “skuteczne” musimy jednak wiedzieć, że skutecznie nie zawsze oznacza bezpieczne. Pozycjonowanie to szereg zabiegów, które musimy wykonać przede wszystkim zgodnie z zasadami jakie wyznacza Google. Mówiąc w skrócie: Jeśli postawimy na mało etyczne zasady pozycjonowania takie którego “nie lubi” wyszukiwarka możemy narazić poważnie nasz biznes na straty w postaci otrzymania kary od Google lub nawet wyrzucenia strony z wyników wyszukiwania.

Nikt z właścicieli swojego biznesu nie chciały przecież takiej sytuacji prawda? Dlatego tak istotne jest stosowanie bezpiecznych technik pozycjonowania. Mówiąc wprost tak zwane legalne seo skupia się głównie na dobrej i gruntownej optymalizacji strony i tworzeniu na niej wartościowej treści. Tak więc na tym wszystkim co związane jest niejako z wizerunkiem i widocznością firmy w internecie. Oprócz tego bardzo istotne jest linkowanie. nie chodzi tutaj o ilość ale głównie o ich jakość.

Jak wybrać bezpieczne pozycjonowanie?

Podjęcie współpracy z kimś kto ma zająć się pozycjonowaniem naszego biznesu nie należy do łatwych. Nie musimy jednak posiadać należytej wiedzy by komuś zaufać, wystarczy że sprawdzimy to jakich metodami i technikami pozycjonowania posługuje się dana firma. Dodatkowo warto jest sprawdzić portfolio bądź referencje danej firmy, a nawet dopytać o szczegóły współpracy i o to jaką strategię pozycjonowania stosuje dana firma. Warto unikać przede wszystkim usług które oferują zautomatyzowane sposoby zdobywania linków.

Licencja: Copyright - zastrzeżona
-1 Ocena