Urodziny to ważna impreza więc trzeba w wyjątkowy sposób podkreślić jej charakter. Faktem jest, że klimat zawsze tworzą ludzie, ale wystrój wnętrza, w której jubileusz jest organizowany także wymaga trochę zaangażowania ze strony solenizanta albo organizatorów. Do najczęściej wybieranych urpozmaiceń należą:
- balony litery
- balony z helem
- czapki urodzinowe
- maski
- confetti
Wszystko to znane jest nam bardzo dobrze z wszelkiej maści filmów. Okazuje się jednak, że również my chętnie decydujemy się na taki bałagan w swoim domu. Organizatorzy imprezy urodzinowej, niezależnie od tego czy jest to sam solenizant, czy też jego bliscy nie mogą zapominać o specjalnych atrakcjach, które będą bawić gości.
W jaki sposób wykorzystać balony do dekoracji pomieszczenia?
Na pewno na pierwszym miejscu należy postawić balony litery. W większości ofert sprzedawców są one dość duże. Powietrze, którym zostaną napełnione sprawi, że przybiorą one jeszcze większe gabaryty więc napis, który ma z nich powstać powinien być dobrze przemyślany. Najczęściej tworzymy bardzo klasyczne wzory z balonów w kształcie liter:
Sto Lat!
- Wszystkiego Najlepszego!
- Urodziny Solenizanta!
i tym podobne. Ciekawą propozycją mogą być również balony napełnione helem, które będą unosić się pod sufitem. Gościom na powitanie można również dawać specjalne czapki urodzinowe, które wykonane są najczęściej z papieru. Trzeba jednak mieć na uwadze, że nie każdy gość życzy sobie nakładać taki dodatek. Należy zapewnić mniej intrygującą alternatywę w postaci dopinanego gadżetu do ubioru lub jakiegoś małego elementu, który nie spowoduje, że nasz gość poczuje się niekomfortowo.
Klimat urodzin jest bardzo ważny. Trzeba pamiętać, że nie wszyscy goście zawsze się znają więc atmosfera na początku może być trochę napięta i trzeba ją w jakiś skuteczny sposób rozluźnić. Takie detale jak właśnie balony, czapki czy confetti od razu wprawią przybyłych w dobry, imprezowy nastrój i łatwiej będzie znaleźć im wspólny język, dzięki któremu będą mogli świetnie bawić się przez całą imprezę. To w gestii organizatorów leży przecież samopoczucie gości oraz solenizanta.