W biznesie liczy się czas. Tak było, jest i na pewno będzie. Tymczasem wiele projektów na własny biznes jest skazanych na niepowodzenie już na starcie właśnie ze względu na opóźnienia, które wynikają z kiepskiego planowania. Jak myślisz, ile czasu trzeba mieć, żeby założyć sklep internetowy?

Data dodania: 2016-01-13

Wyświetleń: 1358

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Dlaczego właśnie sklep internetowy? Dlatego, że niezależnie od tego, jak nie patrzeć na biznes, pieniądze pochodzą zawsze ze sprzedaży produktów lub usług, a z technicznego punktu widzenia miejscem, gdzie się handel odbywa, jest właśnie sklep. A więc sklep jest potrzebny każdej firmie i od tej zasady nie ma wyjątków. Oczywiście można gdybać na temat trafności nazwy albo dokładnego opisu sklepu, ale to nie zmienia podstawowej zasady: sprzedaż odbywa się w sklepie.

Teraz tak: ci, którzy mają już niejakie doświadczenie na przykład z Magento, powiedzą, że na założenie sklepu potrzeba tygodnia, a nawet miesiąca, jeśli to czyjeś pierwsze starcie z tym kombajnem. Są oczywiście prostsze skrypty, na przykład OpenCart, które można uruchomić już w godzinę, ale znalezienie do nich dodatków, spolszczeń i zintegrowanie wszystkiego w sprawną całość zajmie kolejne dwa tygodnie. Niby niewiele, bo Kulczyk swoje imperium budował dekadami, więc co to jest miesiąc. Coś w tym jest, ale skoro można szybciej, to dlaczego z tej opcji nie skorzystać?

A szybciej można między innymi dzięki <a href=”https://sky-shop.pl”>Sky-Shop</a>, czyli platformie sklepów internetowych, gdzie każdy może otworzyć własny sklep internetowy w zaledwie trzy minuty i w ciągu godziny spersonalizować jego wygląd, włączyć integrację z systemami płatności błyskawicznych oraz uruchomić sprzedaż nawet nie mając własnych produktów. A jak to możliwe? Dzięki współpracy z grubo ponad 100 hurtowniami z różnych branż. Każda z nich jest sprawdzonym partnerem biznesowym, dzięki czemu przedsiębiorca-nowicjusz ponosi minimalne ryzyko: sprzedaje fizycznie dostępny towar, który jest wysyłany bezpośrednio z hurtowni, dzięki czemu nie ma tu zbyt rozciągniętego łańcucha dostaw, jest za to sprawne narzędzie, które pozwala klientom zamawiać ich wymarzone produkty. W ten sposób Sky-Shop stanowi nie tylko platformę sklepową, ale „rynek”, na którym dochodzi do wielu wartościowych transakcji na spore kwoty, a wszystko to niemal bezobsługowo ze strony właściciela sklepu. Trudno o korzystniejszy obraz sytuacji.

Oczywiście – na pewno znajdą się malkontenci, którzy stwierdzą, że całość nie trwa godzinę, tylko co najmniej cały dzień (nadal jednak jest to mniej niż przy konieczności wykupienia serwera, domeny i instalacji oraz konfiguracji dowolnego skryptu), a poza tym i tak trzeba więcej czasu, bo przecież trzeba przygotować logo, założyć konto, zarejestrować firmę – no tak, ale to wszystko i tak, i tak trzeba będzie zrobić, więc tutaj nie ma większej różnicy. Chociaż nie – jest. Kiedy sklep na najlepszej platformie działa prawie bezobsługowo i bezawaryjnie, nie trzeba się męczyć z konfiguracją żadnego skryptu i integracją dodatków, więc zostaje więcej czasu na planowanie i wykonywanie ulubionej czynności każdego przedsiębiorcy – zaspokajanie nieposkromionego apetytu potwora biurokracji na papier.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena