Wizerunek firmy należy kreować przez cały czas. Każde działanie na zewnątrz powinno być starannie przemyślane i zaplanowane.

Data dodania: 2015-05-04

Wyświetleń: 1451

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Wykreuj wizerunek Twojej firmy

Nawet najmniejszy błąd może mieć bardzo negatywny wpływ na przyszłość i sposób w jaki postrzegana jest firma, jej prezes i pracownicy. Nie od dzisiaj jest wiadomo, że nic nie rozchodzi się po świecie szybcej aniżeli jakieś błędne działanie. Jak w łatwy sposób możesz kreować pozytywny wizerunek swojej marki?

Przygotowujesz ofertę swojej firmy w formie papierowej? Wysyłasz firmową korespondencję? Organizujesz konferencje, spotkania biznesowe, spotkania z innymi kontrahentami? Zadbaj o profesjonalne materiały marketingowe z logo Twojej firmy. To jeden z najważniejszych elementów kreowania pozytywnego wizerunku marki. Ponadto to doskonały sposób reklamy i promocji. Dzięki wysokiej jakości materiałów marka staje się łatwo zapamiętywana i wyróżniona na tle konkurencji.

Jak możesz zadbać o system identyfikacji wizualnej? Zadbaj o ulotki, foldery i teczki z logo firmy i z tożsamą dla marki kolorystyką. Opracuj stały zestaw materiałów, który będziesz przekazywał potencjalnym i obecnym klientom. Stwórz foldery informacyjne na temat firmy, oferty, ewentualnych rabatów. Zadbaj o papiery i koperty z nadrukiem. Dodatkowo zaopatrz się w notesy i wizytówki. To właśnie takie szczegóły połączone ze sobą zagwarantują rozpoznawalność marki. Wszystkie materiały, z którymi mają kontakt Twoi obecni oraz potencjalni klienci powinny być opatrzone logo marki. Kolorystyka oraz hasło reklamowe także powinno być spójne na wszystkich elementach.

Pamiętaj, że zwykły długopis lub notatnik, na którym znajduje się nazwa lub logo Twojej firmy to reklama, która kolokwialnie mówiąc "pójdzie w świat". Bez znaczenia czy tych materiałów marketingowych używają Twoi pracownicy, kontrahenci czy inni ludzie.

Mając na uwadze te kilka elementów nasuwa się jeden bardzo wazny wniosek. Wszystkie materiały marketingowe utożsamione z firmą powinny być wykonane profesjonalnie. Nie warto oszczędzać na materiałach, gdyż to właśnie stawia Prezesa i całą markę w pozytywnym świetle. Nie należy kierować się przeświadczeniem, że trzeba w ten sposób kreować markę, bo wszyscy tak robią, a dlatego żeby być lepszym niż wszyscy.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena