Planowanie uczestnictwa firmy w wystawie targowej musi iść w parze z solidnym przygotowaniem i nieraz burzą mózgów.

Data dodania: 2008-06-17

Wyświetleń: 2471

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Planując udział firmy w dowolnych targach zacząć należy od trafnego doboru targów. Ważna jest tematyka (branża) wystawy targowej, wielkość targów w kontekście możliwości firmy, lokalizacja imprezy i rozeznanie, kto się zazwyczaj wystawia. Dane na ten temat można znaleźć na stronach internetowych lub bezpośrednio u organizatora. Jednymi z podstawowych informacji, które dają ogólny obraz targów są: liczba wystawców i liczba odwiedzających z poprzedniego roku, powierzchnia targowa. Warto też odwiedzić jakieś forum internetowe. Często prowadzą je organizatorzy targów; bardziej obiektywne komentarze znajdziemy jednak na niezależnych witrynach branżowych – gdzie, to zależy od branży. Przykładowo, dla branży związanej z zabezpieczeniami i monitoringiem CCTV polecić można np.: www.4safe.pl.

Wielkość targów trzeba dostosować do możliwości firmy. Jeśli planowany wyjazd na targi jest debiutem, lepiej nie porywać się na te największe. Trzeba się też wtedy nastawić na zbieranie informacji, wypytywanie organizatorów, czytanie stron internetowych, ogólnie rzecz biorąc: robienie rozeznania. Najważniejsze jest jak najlepsze przygotowanie i organizacja. Warto na początku sporządzić tzw. kalendarz przygotowań targowych, w którym umieszczone powinny być wszelkie sztywne terminy wyznaczone przez organizatora.

000192_Targi_Lodz

000195_Targi_Lodz
Licencja: Creative Commons
0 Ocena