Reklama na ulotkach uznawana jest za uzupełnienie reklamy zewnętrznej, którą powinna zainteresować się każda firma, chcąca zachęcić klientów do zakupów produktów lub usług. Ulotki w tym względzie mają wręcz przewagę nad innymi formami reklamy.

Data dodania: 2014-07-17

Wyświetleń: 1026

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Trafiają bezpośrednio do klienta, klient może ulotkę zatrzymać, pozostawić do chwili, gdy będzie chciał skorzystać z informacji na niej zawartych. Ulotki jednak można wykorzystywać także w inny sposób.

Klatka bloku mieszkalnego

Klatki bloków mieszkalnych bardzo często wyposażone są w tablice informacyjne. Są zawieszone na ścianach i można na nich zamieszczać reklamy. Powieszenie ulotki to gwarancja, iż reklamę zobaczy bardzo wiele osób wchodzących do bloku. Oczywiście nie każdego zainteresują informacje na tablicy informacyjnej, ale większość mieszkańców danego bloku czy klatki schodowej jak najbardziej. W końcu mogą one dotyczyć istotnych dla nich spraw. Chcąc nie chcąc, zauważą reklamy zawieszone na tej tablicy.

Na jakich tablicach nie warto wieszać ulotek?

Tablica informacyjna jest świetnym miejscem wieszania ulotek, jednak nie zawsze tak jest. Jeśli widzimy, że na tablicy po prostu jest bałagan, reklamy zasłaniają same siebie, nie warto oczywiście dodawać swojej. Nie należy również wieszać swoich ulotek na tablicach, które nie mają żadnej informacji. Są czyste. Najprawdopodobniej ktoś dba o to, by nic na takich tablicach się nie znalazło i wszelkie informacje zdziera. Wieszanie reklam na takiej tablicy to tylko strata czasu.

A może w gablocie?

Zdzieranie ulotek, które są zawieszane na tablicach, zdarza się często. Warto rozważyć więc powieszenie ulotki w gablocie ogłoszeniowej. Jeśli na klatkach schodowych, takowe są, warto wystąpić do spółdzielni, otrzymać kluczyk do gablot i porozwieszać ulotki. Gablota ogłoszeniowa to miejsce, w którym ulotki pozostaną na bardzo długo.

Podsumowując: Ulotki reklamowe sprawdzają się w przypadku działań reklamowych dotyczących praktycznie każdej firmy. Szczególnie sprawdzają się w przypadku firm, które swoja ofertę kierują do osób prywatnych. Jeśli uda nam się dotrzeć do mieszkańców bloków, oprócz ulotek wrzucanych do skrzynek, warto postawić na tablice informacyjne na klatkach schodowych. Estetyczna, ładnie zawieszona ulotka, na pewno na tablicy informacyjnej powisi długo. Warto takie ulotki posiadać, rozwieszać je na tablicach i czekać na odzew klientów.

Pozytywny odzew jest zapewniony. Oczywiście warto rozwieszanie ulotek na tablicach co jakiś czas powtarzać, tak, aby na tablicach znajdowały się stale, bowiem część z nich czasami jest zdzierana. Warto o tym pamiętać.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena