Prawie każda firma w pierwszej kolejności po ulokowaniu się pod jakimś konkretnym adresem ważną informację o rozpoczęciu swojej działalności kieruje również do wszystkich użytkowników Internetu poprzez własną firmową stronę. Taka strona o indywidualnym charakterze to przede wszystkim wizytówka danej firmy, dlatego właśnie nie powinna powstać na zasadzie przypadku. Prawie na każde zapytanie skierowane do wyszukiwarki wyświetla się mnóstwo stron konkurencyjnych, które prezentują te same produkty. Jeżeli strona nie będzie odpowiednio zadbana pod względem jej pojawiania się w odpowiedzi na konkretne zapytania, pozostanie całkiem niewidoczna i samo jej istnienie nie będzie miało większego znaczenia. Dobre strony nie są ograniczone do tego, że prezentują tylko walory działalności gospodarczej i podnoszą jej prestiż. Dobre strony działają zachęcająco, a najlepsze same sprzedają. Wyjściową informacją dla każdego jest ta, że strona nie musi być sklepem, niemniej jednak powinna być przynajmniej tym, co wynika z synonimu dla strona internetowa, którym jest witryna. Dawnymi czasy każdy sklep dokładał wszelkich starań, aby witryna sklepowa, którą widzą wszyscy tak oddziaływała, by przyciągała każdego, kto kto ją ogląda. Kiedy potencjalny klient przekroczył już próg sklepu pozostawało maksymalnie skierować na niego uwagę sprzedawcy, aby wyszedł zadowolony i pewny, że jeszcze kiedyś tu wróci, a najlepiej polecił sklep znajomym. Taki też cel powinna spełniać dobra witryna internetowa. Po wejściu internauty powinna od razu zwrócić uwagę to czego internauta szuka. Kiedy już zawiesi oko i mysz na obiekcie powinna przekazać więcej informacji o produkcie lub usłudze a następnie pobudzić właściwe emocje - żadzę posiadania... Po zrealizowaniu tych wszystkich funkcji wystarczy, że podsunie guzik z napisem kup teraz i pieniądze błyskawicznie wyladują na koncie właściciela strony
W dzisiejszym dynamicznie rozwijającym się świecie biznesu, skuteczna promocja i budowanie marki są kluczowe dla osiągnięcia sukcesu. Przedsiębiorcy na całym świecie poszukują innowacyjnych i efektywnych metod reklamowych, które pozwolą im wyróżnić się na tle konkurencji. Jedną z takich metod promocji, która zdobywa coraz większą popularność, jest oklejanie samochodów. Dzięki swojej mobilności, atrakcyjności wizualnej oraz stosunkowo niskim kosztom stanowi doskonałe narzędzie marketingowe.