W dzisiejszych czasach każda firma poszukuje nowych metod dotarcia z reklamą do klientów. Chusteczki reklamowe to doskonały gadżet reklamowy dla firmy farmaceutycznych. Ale czy na pewno tylko dla nich?

Data dodania: 2014-04-25

Wyświetleń: 2187

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 1

WIEDZA

-1 Ocena

Licencja: Creative Commons

Chusteczki higieniczne jako narzędzie reklamy

Chusteczki higieniczne suche oraz chusteczki nawilżane to produkty, z których korzystamy, na co dzień.  Są to podstawowe oraz elementarne artykuły codziennego użytku. Towary te mogą jednak stać się czymś więcej niż tylko i wyłącznie elementarnym przedmiotem, a mianowicie mogą się stać doskonałym przekaźnikiem reklamy.

Chusteczki reklamowe to oryginalny a zarazem kreatywny sposób na na prezentacje swojej firmy lub produktu w XXI wieku. Szczególnie w dzisiejszych czasach, kiedy to chusteczki nawilżane są na rynku coraz bardziej popularniejsze i to nie tylko wśród pań.

Chusteczek używamy zarówno w domu, pracy czy też w innych publicznych miejscach. Dlaczego nie skorzystać z okazji i nie reklamować w ten sposób danej firmy czy usługi? Przecież dzięki nim nasza wiadomość dotrze do dużej liczby potencjalnych klientów.

Chusteczki reklamowe to ciekawy oraz interesujący sposób szczególnie, kiedy reklamy występują głownie w internecie, gazetach czy też na bilbordach. Tym bardziej, że są to takie produkty, które mamy w posiadaniu, na co dzień, a ich zakup nie wiąże się z wydawaniem dużych sum pieniędzy. Co więcej, jeśli są to chusteczki w opakowaniu reklamowym, otrzymujemy je zupełnie za darmo od firmy która chce się w ten sposób reklamować.

Opakowania chusteczek zależą od naszych wymagań i preferencji. Na rynku dostępne są m.in.: kartoniki w kształcie sześcianu, prostopadłościanu jak równie kartoniki w kształcie piramidek.

Coraz więcej przedsiębiorstw oraz usługodawców decyduje się na reklamę właśnie za pośrednictwem opakowania na chusteczkach, które jak wiemy zawsze warto mieć przy sobie. Nigdy nie wiemy, kiedy będziemy mieć potrzebę ich użycia. Ile razy spotkaliśmy się z sytuacją, że ktoś prosił nas o „pożyczenie chusteczki”? Wtedy możemy dać na własność całe opakowanie lub użyć takiej osobie jedną chusteczkę i przy okazji reklamujemy firmę, produkt lub usługę. Taka praktyczna reklama staje się coraz bardziej popularna i zyskuje swoje stałe grono odbiorców, które powiększa się z dnia na dzień. Jest to reklama na miarę dzisiejszego świata, który podąża za coraz nowszymi rozwiązaniami innowacyjnymi.

Licencja: Creative Commons
-1 Ocena