Jeśli zastanawiałeś się kiedyś, w jaki sposób wzbogacić ofertę swojej firmy, by zdobyć jeszcze więcej wartościowych klientów, warto zapoznać się z tematem outsourcingu pozycjonowania. Dlaczego właśnie outsourcing?

Data dodania: 2012-12-08

Wyświetleń: 1264

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 2

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

2 Ocena

Licencja: Creative Commons

 

 

Outsourcing SEO to coraz bardziej popularna forma współpracy między firmami świadczącymi usługi. W ramach outsourcingu grupa osób specjalizujących się w danej dziedzinie wykonuje zlecenia, bądź część projektu dla klientów innej firmy. Dzięki tego typu współpracy nie jest konieczne tworzenie w firmie osobnego działu zajmującego się obsługą w danym zakresie – część obowiązków oddelegowuje się do innych firm.

Jak to się ma do pozycjonowania?

Outsourcing usług pozycjonowania stron internetowych jest skierowany głównie do właścicieli agencji reklamowych, interaktywnych, web designerów oraz freelancerów – wszystkich, którzy mogliby rozszerzyć ofertę i wzbogacić ją o usługi komplementarne. Firma XYZ może w ten sposób przyciągnąć większą liczbę klientów. Zwabieni kompleksową usługą często nie są świadomi tego, że części zadań nie wykonuje się w biurze firmy XYZ, a specjaliści tejże firmy nie są tak naprawdę członkami jej zespołu.

Na szczęście w całym tym zamieszaniu najważniejsze jest dobro klienta, który mimo zawiłości działania mechanizmu outsourcingu otrzymuje pełnowartościową usługę – być może nawet lepszej niż kiedykolwiek jakości.

Korzyści?

Przede wszystkim taki typ współpracy niesie za sobą wiele korzyści. W ciągu jednego dnia, a nawet kilku godzin, grono pracowników Twojej firmy zasila doświadczony zespół pozycjonerów, którzy od wielu lat zajmują się wynoszeniem stron na szczyty Google. Oprócz marki i kwalifikacji, firma korzystająca z outsourcingu poszerza swoją ofertę, czyniąc ją bardziej kompleksową. Nawet jeśli klient zamawiający wykonanie strony internetowej nie potrzebuje usługi pozycjonowania, zawsze warto mieć je w swojej ofercie.

Bardzo dużym plusem tego typu działania jest brak konieczności ponoszenia inwestycji czy opłat na starcie. Rozpoczęcie współpracy nie kosztuje firmę nic, a można tylko zyskać. Największym kłopotem może być najwyżej zbyt duża ilość klientów. Bez żadnej bariery wejścia, wystarczy tylko wybrać godną zaufania firmę, która sprosta oczekiwaniom klientów.

Pewnego rodzaju anonimowość zespołu pozycjonującego jest korzystna dla agencji korzystających z outsourcingu SEO. Klient nie musi zagłębiać się w szczegóły dotyczące tego, kto właściwie zajmuje się pozycjonowaniem jego strony – najważniejsze, że działania są skuteczne.

Outsourcing jest o wiele tańszym sposobem na poszerzenie oferty firmy, niż każda inna forma współpracy. Warto więc zastanowić się nad wyborem firmy pozycjonującej, która zaopiekuje się kondycją SEO stron naszych klientów.

Licencja: Creative Commons
2 Ocena