Przygotuj się na przełomową zmianę. Rozsiądź się na najbliższym, wygodnym fotelu i przypomnij sobie, jak robiło się zakupy dawno temu, a jak wyglądają one obecnie. Poznaj najbardziej ambitne plany i rozwiązania, dzięki którym Twoje zakupy staną się znacznie przyjemniejsze, a Ty unikniesz przykrych niespodzianek.

Data dodania: 2012-07-23

Wyświetleń: 1363

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Przeszłość:  „Sprzedawca nasz Pan”!

Robienie zakupów nie zawsze należało do przyjemności. Kiedyś wyglądało ono zupełnie odmiennie niż dziś. Pewnie nieraz zauważyłeś ilustracje przedstawiające długie „ogonki”, w których ciasno – jeden przy drugim, ustawiali się potencjalni klienci (może nawet musiałeś w takowej wystawać godzinami). Na produkty trzeba było czekać nawet kilka dni, a i jakość obsługi klienta (a raczej jej brak) pozostawiał wiele do życzenia. Grubiaństwo, lekceważenie czy odmowa obsługi były na porządku dziennym. Dawne czasy już nie wrócą, ale czy obsługa klienta przebiega dziś bez zarzutów?


Teraźniejszość: Czy aby na pewno „Klient nasz Pan”?

Minęło trzydzieści lat, a w podejściu do klienta niemało się zmieniło. Do ideału w dalszym ciągu jest jednak daleko, pomimo że konkurencja na rynku handlu z roku na rok staje się coraz większa. Obecnie spory odsetek ludności dokonuje zakupów drogą elektroniczną. Pod pozorem wzorowej i kompleksowej obsługi klienta (która współcześnie pełni częściej rolę modnego i przyciągającego sloganu, niż rzeczywiście takową jest), wiele firm dokładnie ukrywa mniejsze i większe mankamenty i niedociągnięcia. Jakie? Z długiej listy wymienić można m.in. błędne odczytanie wymagań klienta (spowodowane z reguły pośpiechem i trudnością w komunikacji), nastawienie na doraźne cele bez wyraźnej perspektywy przyszłych działań czy dopuszczanie granicy błędu (licząc, że: „ewentualnie się poprawi”). Czy nie byłbyś zirytowany, gdybyś zamiast niebieskiej kanapy do salonu dostał różową? Przejaskrawiony przykład? Może trochę, ale oddaje sens.


Kierunek: przyszłość –  Inteligentna obsługa

Nowoczesny kupujący, a więc Ty, to najczęściej użytkownik wielu mediów, zręcznie wybierający najdogodniejsze dla siebie formy komunikacji. Wyposażony w nowoczesne narzędzia, wiedzę i doświadczenie, a nade wszystko przyzwyczajony do pełnej przejrzystości, oczekujesz dogodnej interakcji z firmą. Wychodząc naprzeciwko Twoim oczekiwaniom, udostępniamy funkcjonalność, pozwalającą na szybki, łatwy i wielopłaszczyznowy kontakt z naszym sklepem.


Bądź z nami w stałym kontakcie, zupełnie za darmo

Oprogramowanie, którą proponujemy, zapewnia Ci ogromne możliwości. Na plan pierwszy wysuwa się oczywiście możliwość szybkiego i łatwego kontaktu z obsługą sklepu, bez konieczności ponoszenia jakichkolwiek kosztów. W przeciągu kilkunastu sekund zdołasz nawiązać komunikację przez czat, audio, a nawet porozmawiać z pracownikiem używającym kamery video. Nie musisz już godzinami czekać na maila zwrotnego czy podejmować bezskutecznych prób kontaktu telefonicznego, słysząc charakterystyczny sygnał zajętej linii (chyba, że jesteś fanem „grania na czekanie”). Jeśli z jakichś przyczyn nie możesz się z nami skontaktować (np. poza godzinami pracy sklepu) możesz zostawić news wraz z informacją, kiedy konkretnie możemy odezwać się do Ciebie. My z pewnością skontaktujemy się o wybranej przez Ciebie porze dnia i pomożemy w rozwiązaniu Twojego problemu. Ten innowacyjny sposób dwustronnej komunikacji na linii klient–sklep łamie wszelkie schematy i ograniczenia wiekowe. Kupujący przestaje być osamotniony w procesie zakupu. Zawsze zdoła liczyć na profesjonalne, bezpłatne doradztwo i profesjonalną pomoc na każdym etapie realizacji zamówienia. Komunikator umożliwia nam specjalną troską otoczyć klientów w sile wieku, którzy mogą mieć kłopoty z poruszaniem się po stronach sklepu i szukaniem przydatnych danych. Przeminęły już czasy, gdy konsument, wchodząc na stronę WWW, pozostawiony był sam sobie ze swoimi pytaniami, wątpliwościami, problemami. Nowoczesne rozwiązanie, które oferujemy, to ukłon w kierunku tych, którzy oczekują najwyższej jakości obsługi. W czasach tak potężnej rywalizacji metoda podejścia do użytkownika jest jednym z głównych czynników sukcesu – naszym sukcesem jest stale powiększające się grono zadowolonych konsumentów. Aplikacja, którą uruchomiliśmy, to o wiele więcej niż uprzejma odpowiedź na wiadomość email napisana kilka godzin po Twojej próbie kontaktu. Rozpoczynamy właśnie drogę do nowoczesnej i w pełni kompetentnej obsługi nowej generacji, abyś czuł się w pełni zadowolony.


Bez wad? Nie!

Nie ma rzeczy idealnych. Ba, gdyby tak było, świat stałby się po prostu… nieciekawy, szary i nieinteresujący. Największy minus stawiamy aplikacji za to, że w jakimś stopniu usiłuje Cię odciągnąć od procesu zakupowego, przyciągając innymi sprawami. Ale być może te właśnie „inne rzeczy” są niezmiernie ważne z punktu widzenia Twojego dobra. Może od nich zależy bezpieczeństwo i komfort Twój i Twoich bliskich. Następna wada komunikatora wynika z jego funkcji umożliwiającej rozpoczęcie połączenia dwukierunkowo. Zdarzyć się może, że próby kontaktu ze strony sklepu mogą powodować zniechęcenia użytkownika. Fakt. Lecz uwaga: mogą, nie – MUSZĄ. Życie człowieka współczesnego przysparza wielu stresów i notorycznie zabiegani po prostu nie mamy czasu na „zbędne” rozwodzenie się nad zakupem. To przyjemne, gdy ktoś pomoże nam w dokonaniu świadomej decyzji konsumenckiej. Na koniec, wadą może być również to, że wchodząc na stronę, przestajesz być niewidoczny. Prawdopodobnie, ale jakie informacje, jako klient, ujawniasz drugiej stronie? Realnie żadnych. Kilka zdań wystukanych w klawiaturę, jeśli chcesz, może to być kilka słów wymienionych przez darmową bramkę głosową. Nie musisz nic instalować ani przekazywać danych, a możesz uzyskać w zamian więcej niż się spodziewasz. Jak mówi stare powiedzenie: „Kto pyta, nie błądzi”, w takim razie pytaj – w końcu to nic nie kosztuje. Fakty mówią same za siebie. Poznałeś nowatorski system obsługi użytkownika. Teraz możesz go sprawdzić samemu i cieszyć się wygodą oraz komfortem sprawiania zakupów. Ty mówisz tylko, że interesuje Cię nasza propozycja – nam zostaw całą resztę. Zaoszczędzony czas przeznacz na przyjemności. W końcu pracujemy dla Ciebie!

Licencja: Creative Commons
0 Ocena