Konsumentów, którzy choć coraz bardziej świadomi oddziałujących na nich nacisków marketingowych, powinni generować zwiększoną sprzedaż promowanych towarów.
Z pewnością niejeden strateg marketingu łamał sobie nad tym zagadnieniem głowę. I z pewnością niejedna kampania promocyjna skończyła się brakiem sukcesu bądź nawet bilansem, z którego jasno wynika, że zaangażowane środki nie przyniosły spodziewanego zwrotu w postaci przywiązania lub nawet lojalności kupujących wobec konkretnej marki.
Bo tak naprawdę sukcesem dobrej promocji (zakładamy, że produkt jest tego wart :)) jest bezpośredni kontakt i uśmiech. Oczywiście, można to osiągnąć angażując urocze, młode kobiety, ubrane w kolorowe kostiumy z logiem firmy
lub marki, które stoją, uśmiechają się, pachną i… No właśnie. Co? Kobiety im zazdroszczą wdzięku i urody i właśnie na przekór nim zainteresują się idealnym i najtańszym produktem, bo są również inne, sprawdzone. Mężczyźni patrzą na hostessy i zapominają o kupowaniu, a zresztą ich partnerki… – patrz zdanie wcześniej.
Czy można temu zaradzić?
Oczywiście.
Jak?
To proste.
Zamawiając, w specjalizującej się w takiej produkcji firmie, strój reklamowy. Oczywiście należy najpierw sprawdzić, czy firma ta jest projektantem i producentem, jakie ma doświadczenie, najlepiej udokumentowane bogatym portfolio oraz, co w branży reklamowej jest chyba najważniejsze, czy potrafi poradzić sobie z zamówieniem „na wczoraj”, a nie kiedy przypłynie kontener. Ponieważ jak zaznaczono wcześniej, udana promocja to oryginalna promocja, przy wyborze firm oferujących kostiumy reklamowe należy unikać importerów masowych przebrań oraz tych, które w swej produkcji stosują kilka szablonowych konstrukcji do każdego, nawet najwymyślniejszego
modelu ubioru. Niezwykle istotnym walorem każdego stroju reklamowego jest również jego funkcjonalność, aby osoba po kilku lub kilkunastu godzinach pracy wewnątrz nie wychodziła zlana potem, przytłoczona kaskiem budowlanym od góry i pokłuta drutami zbrojeniowymi po plecach i brzuchu.
Po dokonaniu właściwego wyboru firmy, która zaprojektuje i wykona nawet najbardziej oryginalne stroje reklamowe, sukces każdej promocji będzie gwarantowany.
Bo czy jest coś bardziej ekscytującego, pobudzającego wyobraźnię, wzbudzającego pozytywne odczucia niż wesołe, bajecznie kolorowe, ogromne maskotki reklamowe? Maskotki, które nawiązują bezpośredni kontakt z osobami różnej płci i w każdym wieku. Z przypadkowymi przechodniami na ulicy, klientami w centrach handlowych czy uczestnikami przeróżnych imprez. Wielobarwne maskotki reklamowe, które rozdając ulotki lub prezentując walory produktów, nie tylko przełamują barierę nieśmiałości konsumentów, ale swym pogodnym usposobieniem i nieustającym, promiennym, a nawet i hollwoooooodzkim
uśmiechem, wywołują również uśmiech u innych.