W dobie coraz większej konkurencji na rynku każdy myślący o zyskach właściciel firmy musi zainwestować swój czas lub pieniądze w skuteczną reklamę. W dzisiejszych czasach reklama w telewizji, prasie czy radiu jest o wiele mniej skuteczna niż reklama w Internecie.

Data dodania: 2012-07-02

Wyświetleń: 1048

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 2

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

2 Ocena

Licencja: Creative Commons



Reklama w Internecie nie jest wcale niczym szczególnym,ale dotarcie z nią do jak największej liczby ludzi to już zupełnie inna kwestia. Jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do internautów jest właśnie pozycjonowanie. A to wszystko za sprawą skuteczności i szybkości, jaką zapewnia przy docieraniu do klienta. Każdego dnia miliony mieszkańców Ziemi wpisuje do wyszukiwarek internetowych poszukiwane słowa kluczowe, a następnie wybiera jedną z pierwszych propozycji znajdujących się wśród wyników. Ludzie są z natury leniwi i wybierają zazwyczaj pierwsze lub drugie z wyszukanych haseł.

Co ciekawe, ludzie odczuwają dziwne zaufanie stronom, które zajmują czołowe miejsca w wyszukiwarce, często pomimo ich nie o końca profesjonalnej grafice i treści. Przed podjęciem decyzji o wypozycjonowaniu musimy ocenić, jak to zrobimy i czy przyniesie nam, to korzyści.
Pozycjonowanie stron (SEO - Search Engine Positioning) polega na tym, aby umieścić swoją stronę pośród pierwszych wyników wyświetlanych przez wyszukiwarki, dla najbardziej popularnych słów kluczowych związanych z tematyką naszej witryny. To właśnie ranking stron nadany przez wyszukiwarkę zadecyduje, czy znajdzie się tam link do Twojej strony.

W Polsce istnieje masa firm, które zajmują się pozycjonowaniem stron. Należy pamiętać, że nie jest to usługa jednorazowa, ponieważ, kiedy nasza strona znajdzie się na pierwszym miejscu, to nie koniec naszych wysiłków, lecz dopiero początek, żeby utrzymać taki wynik przed ciągle goniącą nas konkurencją.

Nie istnieją szkoły, które uczą pozycjonowania - masa specjalistów w tej dziedzinie to samouki. Pomyśl więc teraz, skoro inni to potrafią, to dlaczego nie ty? Wystarczy posiąść wiedzę, którą posiadają czołowe postacie w tej dziedzinie.

Licencja: Creative Commons
2 Ocena