Pozycjonowanie różnych treści w wyszukiwarce Google staje się tak na prawdę dość skomplikowaną sprawą. Niewielu internautów ma bogatą wiedzę z zasięgu tej dziedziny, nie każdy właściciel strony internetowej potrafi zrobić tak, żeby jego witryna była wyszukiwana jako jedna z pierwszych pozycji.

Data dodania: 2012-05-30

Wyświetleń: 1292

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Mimo tego, że informacje na temat pozycjonowania są niełatwe do zdobycia, istnieje kilka opcji samodzielnego pozycjonowania. Niedawno znane zrobiły się tak zwane dodawarkiDodawarka to między innymi narzędzie do pozycjonowania, umożliwiające dodawanie linków prowadzących do danej strony www. Linki kierujące na witrynę oblane są zwykle tekstem, co gwarantuje wyższą wartość odnośnika. Ponadto korzystając z takiego narzędzia, oszczędzamy bardzo dużo cennego czasu, który możemy spożytkować na przykład na optymalizację pozycjonowanej witryny.

Ogólnie rzecz biorąc, nie jest to zawiłe. Narzędzie jest łatwe w obsłudze, intuicyjne i co więcej, daje duże możliwości. Dodawarką można nazwać też narzędzie umożliwiające dodawanie notatki o stronie w katalogach miejsc w sieci. Taki program jest również prosty w użytkowaniu, gdyż dodaje automatycznie linki do wcześniej zaimplementowanych w programie katalogów. Daje to dużą wartość w Google.

Używając dodawarki linków, wiele zyskujesz. Twoja witryna webowa będzie pojawiała się wyżej w wyszukiwarce, naturalnie po wpisaniu w nią sprecyzowanych sformułowań, tak zwanych fraz. Fraza musi być absolutnie powiązana z Twoją działalnością. Kiedy posiadasz sklep internetowy z koralikami i półfabrykantami, możesz się pozycjonować na frazy „koraliki drewniane”, „koraliki plastikowe”, „koraliki biżuteria”. W stworzonym tekście podlinkuj wybraną frazę. Voila! I gotowe!

Licencja: Creative Commons
0 Ocena