Prawie nikt nie wyobraża sobie obecnie posiadania konta bankowego bez dostępu do Interntu. To tak powszechne i wygodne rozwiązanie, że wiele osób nie odwiedza placówki banku praktycznie od momentu założenia w nim rachunku. 

Data dodania: 2012-05-28

Wyświetleń: 1361

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Bankowe konto internetowe to produkt finansowy, który najszybciej się rozwija. Coraz więcej ludzi decyduje się na darmowe konto internetowe. Obecnie ok. dziewięć milionów rodaków ma konto przez internet.konto internetowe

Niezaprzeczalnym liderem, jeżeli chodzi o liczbę klientów i ilość usług preponowanych przez internet jestnajwiększy bank internetowy. Bank ten ma bardzo mocną pozycję na rynku, ponieważ istnieje już 11 lat i na dzień dzisiejszy ma I miejsce w rankingach przedsiębiorstw doradztwa finansowego.

Różnica między kontem internetowym a klasycznym jest taka, że cała jego obsługa dzieje się przez internet. Wszystkie zlecenia i inne czynności, łącznie z wzięciem kredytu można wykonać przez internet, bez konieczności odwiedzenia fili i czekania w kolejkach. Ponadto dodatkowym plusem tego rodzaju konta jest to, że jest ono nieodpłatne, a wszelkiego typu opłaty manipulacyjne są znacznie tańsze lub nawet bezpłatne. Dodatkowo dobre konto internetowe proponuje darmowe korzystanie z kart płatniczych, ubezpieczenia, oprocentowane rachunki oszczędnościowe i niekiedy nawet zwrot kosztów poczynionych kartą.

Dużo ludzi jednak podejrzewa banki oferujące bezpłatne konta internetowe o podstęp. Obecnie przecież nie ma nic za darmo? Otóż banki internetowe liczą na to, że zadowolony z usług klient powróci po inne produkty tego banku, za które będzie musiał już zapłacić typu: kredyty, pożyczki czy inwestycje. Ponadto gotówka zgromadzona na kontach klientów zwiększają płynność finansową banku. Może warto się zastanowić, by dać coś klientowi za darmo, aby w przyszłości klient chętnie do nas wracał i zostawiał u nas swoje pieniądze?

Licencja: Creative Commons
0 Ocena