W dobie tak bardzo rozwiniętego dostępu ludzi do informacji ważne jest, aby firma odpowiednio się reklamowała. Każdy z właścicieli firm wie, że, a przynajmniej powinien zdawać sobie z tego sprawę, że jeżeli nie ma go w Internecie to nie istnieje dla mass i ma bardzo małą szansę na rozpowszechnienie swojego produktu. 

Data dodania: 2012-03-14

Wyświetleń: 1495

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 4

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

4 Ocena

Licencja: Creative Commons

Tak, więc w ostatnim czasie bardzo popularne stało się to by reklamować się w Internecie. Telewizja, radio, bilbordy, reklamy w gazetach straciły na atrakcyjności przez cenę, jaką oferuje reklama internetowa. Właśnie taki rodzaj reklamy jest znacznie tańszy niż standardowe formy i dzięki temu każdy ma możliwość by z niej skorzystać. Reklama internetowa ma też większe możliwości dotarcia do odbiorcy, niż inne formy.

Ważne jest też bycie aktywnym na wszelkiego rodzaju serwisach społecznościowych takich jak facebook, nasza-klasa, goldenline i wielu innych tego typu rzeczach. By pokazać jak wielu ma się sympatyków. Teoretycznie są to osoby, które coś kupiły w naszej firmie. Praktycznie jednak większość naszych znajomych to znajomi znajomych, którzy wsparli bezinteresownie daną firmę. Dzięki temu powstaje sztuczny pozytywny efekt odbioru danej firmy. Można by powiedzieć, że to jest swego rodzaju odłam marketingu szeptanego, który jak powszechnie wiadomo ma za zadanie tworzyć dobry wizerunek naszej firmy.

Dochodzą też działania związane z reklamą w największej wyszukiwarce świata Google – mam na myśli tu takie narzędzia do skutecznej reklamy jak Google adwords lub pozycjonowanie, które mają pomóc w tego typu działaniach. Narzędzia te mają nakierować ludzi na dany produkt firmę, która oferuje daną usługę, przedmiot, niekoniecznie w najlepszej cenie, ale ludzie tak bardzo ufają wyszukiwarką informacji, że jeśli znajdą informację, której szukają za pierwszym razem, dalej już to działanie nie będzie poruszane.

Tak, więc można śmiało stwierdzić, że w tych czasach, jakość usług, jakość produktów nie jest już tak bardzo znacząca. Teraz dla firm najważniejszy jest ich wizerunek w Internecie tylko i wyłącznie pozytywny. 

Licencja: Creative Commons
4 Ocena