Jak być rozpoznawalnym w sieci? To pytanie stawiają sobie od lat głównie sklepy internetowe oraz firmy, które czerpią swoje przychody z internetu.

Data dodania: 2009-09-21

Wyświetleń: 2667

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

  Jest kilka czynników, które mogą spowodować, że popularność Twojej strony wzrośnie a Twoja marka będzie bardziej rozpoznawalna.

Oto niektóre z nich:

- dodawanie ciekawych artykułów, gdzie? Dobrym przykładem jest Artelis.pl, gdzie pisząc coś ciekawego i z sensem ludzie są zainteresowani naszą osobą i z chęcią sami linkują artykuł bądź umieszczają go na swoich stronach wraz z linkiem do oryginału.

- udzielanie się na forach tematycznych - znajdziesz tam wielu pasjonatów, którzy są bezcenni - to oni głównie są Twoimi klientami, to oni powiedzą Ci czego brakuje Twojej stronie lub nie ma w ofercie Twojej firmy. Pisząc posty i będąc aktywny dasz użytkownikowi pewność, że jest ważny dla niego i cenisz opinie, nawet krytyczną ze strony innych osób

- załóż blog firmowy - ostatnio stało się to, że tak powiem "trendy", kontakt bezpośredni z klientami na blogu to rzecz bezcenna. Mogą tu wskazać Ci właściwe rozwiązania, coś zasugerować oraz ponarzekać - przecież nikt nie jest idealny prawda?;)

- pozycjonowanie - jednak tu należy uważać przy wyborze firmy. Sam możesz także dodać stronę firmy do katalogów branżowych, napisać kilka ciekawych artykułów z linkami i zamieścić je na stronach typu presell page - to nie takie trudne a zobaczysz dosyć szybko efekty.

Do jakich katalogów warto dodać stronę? Będą to z pewnością: ODP - Open Directory Project
Yahoo Directory
Katalog Gwiazdor
Katalog Linksor

To tylko niektóre katalogi z tysięcy czy milionów w internecie, dla większości jednak nie warto tracić czasu.

- mailing - często nieskuteczny, jeśli chcemy go kupić to starajmy chociaż trafić do odpowiednich odbiorców. Bo po co bielizna damska mężczyźnie w wieku 60lat? No chyba, że o czymś nie wiem...;)

- linki sponsorowane w Google - dobrze przygotowana kampania ma wielką moc. Potrafi dotrzeć dokładnie do tych osób, które był zainteresowane Twoją ofertą. Nie trzeba chyba mówić nikomu ile ludzi korzysta z tej wyszukiwarki.

- nie wprowadzaj w błąd użytkowników pozycjonując na słowa kluczowe nie związa z tematyką strony. I tak większość z nich wyjdzie po kilku sekundach, więc jest to tylko pusty ruch, który nic Ci nie da.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena