Jeśli posiadasz stronę internetową i chcesz na niej zarabiać, to z pewnością wiesz, co jest walutą przetargową w internecie. Tak, oczywiście są to linki. Pamiętaj jednak, że tak jak różną czystość ma zloty kruszec, tak samo różną wartość mają poszczególne linki. Te najlepsze zdobyć jest najtrudniej.

Data dodania: 2011-05-03

Wyświetleń: 1497

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 2

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

2 Ocena

Licencja: Creative Commons

Zarabianie przez internet wymusza na Tobie posiadanie w rękawie setek linków do Twojej witryny.

Dlaczego? To niezwykle proste. Aby ktokolwiek pojawił się na Twojej stronie (co umożliwi Ci dalszą pracę z użytkownikiem i co za tym idzie, zarobienie pieniędzy), Twoja witryny musi pojawić się wysoko w wynikach wyszukiwania Google, Onetu, Binga czy wyszukiwarki NetSprint lub po prostu otrzymać wiele linków dobrej jakości, które skierują na Twoją stronę czytelników.

Linki mamy dobre i lepsze. Te najlepsze przyczynią się zarówno do konkretnej liczby wartościowych czytelników, którzy odwiedzą Twoją stronę, jak i wpłyną znacząco na Twoją pozycję w Google.

Jak zdobyć linki szybko i za darmo?

Haha. I tutaj nalezałoby przedstawić  świetny pomysł rodem z bajek, przedstawiający czytelnikowi receptę na tysiąc linków  do jego strony w ciągu kilku minut i w dodatku za darmo. Niestety takiej receptury nie ma. Jest natomiast kilka  sposobów, które dobry webmaster lub copywriter może wykorzystać do znacznego zwiększenia linków prowadzących do jego strony internetowej.

Każ użytkownikowi zaplacić postem na jego Facebookowej tablicy.

Linki to nie tylko te z tzw. atrybutem "dofollow", ale też "nofollow". Źródłem takich linków, które przyciągną na naszą stronę żywych, wartościowych użytkowników jest zarówno Facebook, jak i Twitter. Teraz, jak sprawić, by użytkownik opublikował na swojej tablicy post kierujący do naszego artykułu?

No, przede wszystkim artykuł powinien być ciekawy, unikalny, epicki i wyjaśniający temat do ostatniego okruszka wątpliwości. A poza tym, możesz użyć serwisu umożliwiającego płacenie za Twoje treści poprzez Tweet lub post na Facebooku. Ten serwis to "Pay with a Tweet" i umożliwia on wszechstronną promocję Twoich treści.

Jak to działa i dlaczego muszę dać coś za darmo?

Żeby ktoś opublikował treść Twojego linka do artykułu na stronie, musisz mu umożliwić dostęp do czegoś, czego nie dostanie nikt, kto nie podzieli się  Twoją stroną na Facebooku lub Twitterze. Może to być na przykład króciutki ebook, którego sam napiszesz na dany temat, darmowa grafika, plik audio lub video, cokolwiek co przyjdzie Ci do głowy.

Licencja: Creative Commons
2 Ocena