0
głosów
- +

Projektowanie graficzne

Autor:

Aktualizacja: 07.03.2012


Kategoria: Biznes i Ebiznes / Reklama i Promocja


Artykuł
  • 0 głosów dodatnich
  • 0 głosów ujemnych
  • 939 razy czytane
  • 3 przedrukowany
  • 0 Polemik/Poparć <span class="normal">Odpowiadanie na artykuł</span>
  • Licencja: CC <span class="normal">Zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie i użytkowanie dzieła i wszelkich jego pochodnych pod warunkiem umieszczenia informacji o tw&oacute;rcy.</span>
Dostęp bezpłatny <span class="normal">Dostęp do treści jest bezpłatny.<br/> Inne pola eksploatacji mogą być zastrzeżone sprawdź <b>licencję</b>, żeby dowiedzieć się więcej</span>
 

Kilka słów na temat przygotowania się do pracy nad nowymi projektami graficznymi przed wysyłaniem do druku. Czyli jaka wiedza będzie wam potrzebna przy projektowaniu  materiałów graficznych aby wasz klient był  w pełni usatysfakcjonowany.


Projektowanie materiałów graficznych do druku to trudna lecz również niezwykle fascynująca praca. Dobór kolorystyczny, rozmieszczenie, proporcje elementów graficznych, symbolika użytych znaków, to tylko kilka elenentów, które należy wziąć pod uwagę przed przystąpieniem do pracy. 

Zaczynając pracę dla klienta przy projektowaniu lub rewitalizacji materiałów graficznych, należy dokładnie przeanalizować wiele elementów wizualnej identyfikacji danej firmy. Jeżeli naszym zadaniem jest stworzyć te elementy od początku to dobrze jest się przyjrzeć jak dotychczas funkcjonowały materiały graficzne w danej firmie. Jakiej czcionki używano, jakimi dotychczas posługiwano się znakami graficznymi, jaka kolorystyka była używana w oficjalnych pismach, a jaką preferuje klient. Dzięki obszernej wiedzy, którą w łatwy sposób można otrzymać od zamawiającego, nowy projekt we wprawnych rękach może stać się niezwykle pomocny w zaprojektowaniu najbardziej odpowiedniej grafiki oraz spójnej identyfikacji graficznej firmy. Ponadto dzięki wiedzy o poprzednim traktowaniu materiałów graficznych w firmie możemy zobaczyć oraz poprawić ewentualne błędy w konstrukcji oraz wykorzystaniu materiałów reklamowych zarówno tych drukowanych, dzięki którym firma kontaktuje się z pracownikami oraz swoimi klientami jak i tych, elektronicznych jak strona internetowa, graficzne reklamy internetowe, newsletter czy korespondencja mailowa. Jednak pamiętajmy żeby nie robić niczego na siłę. Może okazać się, że materiały przedstawione przez klienta są całkiem solidnie zaprojektowane a nasz wkład w tym przypadku może niczego świeżego nie wnieść, a nawet zaszkodzić.

Lista Tagów: logo, wizytówki, ulotki, grafika

Podobał Ci się artykuł?
0
głosów
- +

Brak polemik/poparć



Podobne artykuły:


KOMENTARZE


Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.
Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Z dniem 25.05.2018 wprowadziliśmy też w życie rozporządzenia dotyczące ochrony danych osobowych. Więcej informacji w naszej Polityce Prywatności i Regulaminie.

Zamknij