Ktoś kiedyś powiedział, że jeśli człowiek ma pasję, to nigdy nie będzie musiał pracować. Gro ludzi sukcesu zaczęło swój biznes bo mieli hobby, które chcieli rozwijać. W dzisiejszych czasach nawet „szary” Kowalski może zarabiać na tym tylko, że robi to, co lubi.

Data dodania: 2011-04-27

Wyświetleń: 2134

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 2

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

2 Ocena

Licencja: Creative Commons

     Fantastyczna wizja pracy w domu, w wielu powoduje natychmiastowy „zryw” w bliżej nieokreślonym kierunku z pulsującym w głowie hasłem - Ja też tak chcę!

     Pierwszym i najważniejszym warunkiem sukcesu jest posiadanie odpowiedniej wiedzy. Tradycyjny biznes wiąże się z posiadaniem kapitału początkowego. W biznesie rozwijanym poprzez sieć internet nie trzeba inwestować ani złotówki! Internet daje szansą zarabiania na swoim hobby i na swoje hobby bez drogich urządzeń, bez pracowników, ani też żadnego lokalu czy magazynu. Trzeba natomiast posiadać odpowiednią wiedzę jak zaistnieć w sieci i jak się promować, co zrobić aby dotrzeć do zainteresowanych.

     Internet jest przestrzenią, gdzie każdy może zarabiać robiąc to, co lubi, przystępując do któregoś z programów partnerskich niewymagających wkładu własnego.

     Aby zacząć zarabiać w sieci należy określić wpierw swoje mocne i słabe strony, odpowiedzieć na pytanie – w czym mogę być lepszy od innych, jaką pomocą mogę służyć innym ludziom, czy mogę być w jakiejś dziedzinie ekspertem? W następnym kroku podejmujemy współpracę z serwisem, który oferuje program lojalnościowy odpowiadający naszym zainteresowaniom. Programy tego typu posiada wiele księgarń internetowych, e-sklepów, sklepów z elektroniką, szkół językowych, serwisów oferujących szkolenia, ubrania a nawet żywność. Większość serwisów wspiera swoich partnerów pomocą w reklamie oraz narzędziami niezbędnymi w e-biznesie, np. mailing, sklep, wsparcie w zakresie promocji.

     Jeśli posiadasz bloga lub stronę internetową – wybierz produkty, które są związane z treścią Twoich witryn. W ten sposób mając grono odwiedzających, prawdopodobnie znajdziesz wśród nich nabywców takich produktów.

     Promocję można prowadzić również nie mając strony lub bloga. Portale społecznościowe gromadzą miliony profili, każdy profil to konkretny człowek, który może być potencjalnym klientem. Doskonałymi w promocji produktów partnerskich są serwisy, gdzie można opublikować artykuły. Publikacje są darmowe, a mogą dostarczyć Ci wielu zainteresowanych produktami, które oferujesz.

Licencja: Creative Commons
2 Ocena