Najlepszy sposób na antyreklamę? Niezadowolony klient, który opowie o nieprofesjonalizmie sprzedawcy co najmniej kilkunastu innym osobom. Podpowiadamy więc jak tego uniknąć.

Data dodania: 2011-02-04

Wyświetleń: 1503

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

 Po pierwsze ZAUFANIE – zakupy przez internet to specyficzna forma handlu, wymagająca od klientów dużego zaufania w stosunku do sprzedawcy. Bądź wiarygodnym ekspertem w swoim e-sklepie, udzielaj fachowych wskazówek i bądź do dyspozycji klientów a komentarze i opinie zadowolonych osób same będą pracować na Twoją markę.

Po drugie DYSPOZYCYJNOŚĆ – im więcej sposobów kontaktu tym lepiej. Telefon czy e-mail to już trochę za mało. Daj odczuć swoim klientom, że w razie jakichkolwiek problemów mogą liczyć na Twoją natychmiastową pomoc. Kontakt na gg, skypie to jak najbardziej dobry pomysł.

Po trzecie ODPOWIEDZIALNOŚĆ – kolejna kwestia związana z kontaktem z klientami. Jeśli nie mogłeś odebrać oddzwoń, jeśli wyjeżdżasz lub z jakiegoś innego powodu nie będziesz mógł odpowiadać na maile czy telefony poinformuj o tym klientów.

Po czwarte WIEDZA – musisz być absolutnym ekspertem i dysponować wiedzą na temat wszystkiego co znajduje się w Twoim sklepie, tak byś w razie jakichkolwiek pytań mógł służyć klientowi fachową wiedzą.

I po piąte PROFESJONALIZM dbaj o to by sklep nie tylko wyglądał ale i funkcjonował na najwyższym poziomie. Nie oferuj produktów, których aktualnie nie masz w magazynie, pilnuj terminów dostaw i zawsze upewniaj się, że klient otrzymał przesyłkę ( możesz go poprosić o informację mailem lub szybkie info na gg).

Licencja: Creative Commons
0 Ocena