Wyobraź sobie, że to zaledwie 30 sekund, i to tylko wtedy gdy ta osoba ma wrażenie, że znalazła odpowiedź na postawione pytanie…w innym wypadku, to zaledwie 8 sekund!
Nie powinieneś być zaskoczony tą różnicą czasu. Zwróć uwagę na to, że jeżeli ktoś ma wrażenie, że coś znalazł – to jest tylko wrażenie i potrzebuje chwili, żeby się upewnić czy faktycznie to jest to…
Przez te 30 sekund, Twój klient powinien otrzymać absolutną pewność co do tego, na jakiej stronie się znajduje. Zarówno elementy graficzne, motto, logo jaki treści (czy część merytoryczna strony www) powinny jednoznacznie wskazywać: „To jest ta strona, której szukałeś, znajdziesz tu same…”.
No właśnie, same… korzyści tak?
Kiedy tylko internauta otrzyma potwierdzenie swoich przypuszczeń, kolejną informacją jaka powinna być wyraźna, i mocno wyeksponowana to korzyści wynikające z pozostania na witrynie. Co zyska Twój klient? Czy Twoja strona www jest warta pozostania kolejnych kilku sekund na Twojej stronie? Jeżeli tak, to pokaż wszystkie korzyści – lub tylko te najważniejsze!
Czy zauważyłeś, że są to zależności przyczynowo skutkowe? Wiesz już, jak to działa?
Jedna zależność uruchamiana następną, aż w końcu dochodzimy do ostatnie zasadniczej kwestii dla której, klient postanawia przejrzeć zakładki Twojej strony www.
Jednak by do tego doszło w łagodny i płynny sposób bez wybijania się z "transu kupowania", Twój klient powinien mieć udostępnioną intuicyjną nawigację strony. Dzięki niej z łatwością rozpozna różne możliwości wyboru określonych treści na Twojej stronie internetowej. Wyszuka te najbardziej go interesujące i gotowe.
Możesz śmiało czekać na telefon od niego…
Pamiętaj, że jeżeli nie wiesz do końca jak to wszystko działa, jest mnóstwo możliwości. by uzyskać pomoc. Możesz zatrudnić freelancera, który z całą pewnością podejdzie poważnie do tematu bo wie jak przebiega Tworzenie strony www. Poza tym, każda profesjonalna agencja interaktywna, wie takie rzeczy i z całą pewnością zbuduje dla Ciebie prawdziwe dzieło sztuki, które będzie hipnotyzować Twoich klientów później musisz tylko zlecić im pozycjonowanie stron internetowych.
Powodzenia w osiąganiu celów!