Wydawałoby się, że organizacja imprez firmowych to bardzo proste i łatwe zadanie oraz że do zadań firmy zajmującej się organizowaniem imprez firmowych należy przede wszystkim przygotowanie miejsca oraz zorganizowanie cateringu. Nic bardziej mylnego. Znalezienie miejsca to tylko czubek góry lodowej, choć i to już wymaga dobrego poznania wymagań klienta, aby zaproponowane miejsce było odpowiednie do oczekiwań i możliwości finansowych.
Jednak każda impreza składa się jeszcze z wielu elementów o których klienci często zapominają. Przede wszystkim należy określić cel imprezy. Jest to bardzo ważny krok do poznania oczekiwań klienta. Pozwoli to też agencji lepiej przygotować spójny klimat imprezy oraz rzygotować odpowiednie atrakcje. Oczywiście ważny jest też ogólny "pomysł" na spotkanie, aby uczynić je wyjątkowe.
Należy zadbać o zaproszenie gości, niezależnie od tego, kto to będzie: pracownicy, klienci czy partnerzy handlowi. Zaproszenia mogą być zarówno elektroniczne jak i papierowe, przy czym te ostatnie podnoszą prestiż i są zdecydowanie lepiej odbierane. Zaproszenia mogą też być niestandardowe dzięki czemu wzbudzą większe zainteresowanie i nie powędrują od razu do okrągłego segregatora czyli kosza. Zarówno zaproszenia elektroniczne jak i papierowe dobrze jest pesonalizować co pozwala na nawiązanie bardziej ścisłych relacji z zapraszanymi gośćmi.
W przypadku imprez dla gości zewnętrznych (klientów czy partnerów) w celu zaplanowania cateringu ważne jest aby znać liczbę gości. W tym celu przeprowadza się ich rejestrację, zazwyczaj przez stronę internetową, gdyż ta droga jest obecnie najwygodniejsza. Należy pamiętać aby formularz rejestracyjny zawierał pole z adresem email lub telefonem co pozwoli potwierdzić przybycie lub wykonać follow up po spotkaniu.
To wszystko wiemy i stosujemy: INSANTO Event & Marketing
Marketing odgrywa bardzo ważną rolę w każdej dziedzinie biznesu. To skuteczny sposób na zwiększenie rozpoznawalności i przyciągnięcie klientów. Jednak jest to również bardzo zróżnicowana, rozległa i dynamiczna branża. Dlatego, aby w pełni wykorzystać potencjał marketingowy, coraz więcej firm decyduje się na korzystanie z usług agencji kreatywnej.