Internet to potęga. Swoim użytkownikom oferuje więcej możliwości niż wszystkie inne media razem wzięte. Może dzięki temu, że rozwija się szybciej niż pozostałe środki przekazu

Data dodania: 2010-08-20

Wyświetleń: 1744

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 4

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

4 Ocena

Licencja: Creative Commons

Jeśli zależy ci na tym by na stałe zagościć w internetowej społeczności musisz dostosować się do jego wymagań i iść w kierunku w którym zmierza jego rozwój.

Już teraz jest pewne, że przyszłością internetu będzie video. Coraz więcej serwisów internetowych dostrzega przewagę formy video nad suchą treścią. Witryny internetowe zawierające jedynie tekst są uważane za mniej atrakcyjne – zarówno przez użytkowników sieci jak i samą wyszukiwarkę

Na ten moment dominują raczej krótkie formy video. Lubimy to co sensacyjne, kontrowersyjne. Ale coraz częściej pojawiają się także video poradniki, video konferencje emitowane w sieci w czasie rzeczywistym, rośnie liczba kanałów z materiałami video do pobrania.

Dzięki nowoczesnej technice każdy z nas może aktywnie uczestniczyć w życiu społeczności internetowej. Serwisy informacyjne uruchamiają video panele, na których internauci mogą zamieszczać swoje video materiały. Dzięki temu w siłę rośnie dziennikarstwo obywatelskie.

Badania pokazują, że liczba osób oglądających video w sieci rośnie w bardzo szybkim tempie. Nie należy bagatelizować tego trendu. Prawda jest taka, że internauci mają coraz większe wymagania, domagają się prostych, jasnych komunikatów, ciekawych rozwiązań a wszystko to w łatwej, przystępnej formie.

Video pojawiło się na portalach społecznościowych jak krótkie, zabawne filmiki kręcone amatorskim sprzętem. Ich popularność skłoniła także przedsiębiorców do wykorzystania takiej formy promocji w sieci. Okazało się, że jest to świetna droga uzyskania kontaktu z internautami i potencjalnymi klientami oraz nowy sposób na kreowanie wizerunku własnej firmy w sieci.

Coraz więcej firm decyduje się na pokazanie swojej oferty właśnie za pomocą materiału video umieszczonego w sieci. Dzięki ogromnemu popytowi na taką formę przekazu jest szansa dotarcia do ogromnej liczby odbiorców.

Prawda jest taka, że video to przyszłość internetu. Kto się nie dostosuje do nowych trendów niestety zginie w tłumie konkurencji.

Licencja: Creative Commons
4 Ocena