1
głosów
- +

L.A. Noire

Autor:

Aktualizacja: 17.08.2010


Kategoria: Internet i Komputery / Gry


Artykuł
  • 1 głosów dodatnich
  • 0 głosów ujemnych
  • 1183 razy czytane
  • 3 przedrukowany
  • 0 Polemik/Poparć <span class="normal">Odpowiadanie na artykuł</span>
  • Licencja: CC <span class="normal">Zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie i użytkowanie dzieła i wszelkich jego pochodnych pod warunkiem umieszczenia informacji o tw&oacute;rcy.</span>
Dostęp bezpłatny <span class="normal">Dostęp do treści jest bezpłatny.<br/> Inne pola eksploatacji mogą być zastrzeżone sprawdź <b>licencję</b>, żeby dowiedzieć się więcej</span>
 

L.A. Noire to najnowszy projekt zespołu deweloperskie Team Bondi. Wydawca gry, Rockstar Games, pierwotnie zapowiedział tytuł jedynie na PlayStation 3, jednakże z czasem plany zostały zmienione, a sama gra przygotowywana jest również na konsolę Xbox 360.


Linia fabularna L.A. Noire przenosi nas w lata 40-te ubiegłego wieku, w perfekcyjnie odwzorowane Los Angeles tamtych lat - jako gracze wcielamy się w postać Cole'a Phelpsa, młodego detektywa wydziału zabójstw, który przydzielony został do rozwiązania sprawy tajemniczych morderstw.

Jak sugeruje już sam tytuł gra czerpie garściami z konwencji (zarówno pod względem scenariusza jak i formy) popularnych w latach 40-tych i 50-tych filmów noir, podzielając tym samym podobny styl wizualny oraz tematy przewodnie takie jak przestępstwa, seks, odpowiedzialność moralna, etc. Silne nawiązanie do klimatu ówczesnych produkcji wyrażane jest przez twórców również poprzez oszczędną, korzystającą z niewielu odcieni kolorystykę L.A. Noire.

Pierwsze informacje na temat gry pojawiły się już w lutym 2004 roku - właśnie wtedy Brendan McNamara, prezes Team Bondi, w wywiadzie udzielonym Kristen Reed wspomniał, że projekt całkowicie finansowany jest przez Amerykański oddział Sony Computer Entertainment. Dopiero w 2008 roku długoletnia ekskluzywna umowa została zmieniona, a wydanie samej gry planowane jest również na konsolę Xbox 360.

Proces deweloperski L.A. Noire trwa już 6 lat i wszystko wskazuje na to, że premiera gry nie odbędzie się zbyt szybko - liczba informacji na temat tytułu nadal jest znikoma (mimo obszernego reportażu na łamach Game Infomer), a deweloperzy robią wszystko, by projekt był skończony wtedy, gdy osiągną swój zamierzony cel - zrobić perfekcyjną grę typu sandbox.

Lista Tagów: L.A.Noire

Podobał Ci się artykuł?
1
głosów
- +

Brak polemik/poparć



Podobne artykuły:


KOMENTARZE


Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Z dniem 25.05.2018 wprowadziliśmy też w życie rozporządzenia dotyczące ochrony danych osobowych. Więcej informacji w naszej Polityce Prywatności i Regulaminie.

Zamknij