Po pierwsze – dobierz prezent do obdarowywanego. Pomyśl, co może być mu przydatne, a co od razu wyrzuci czy schowa do szafy. Jeśli przygotowujesz prezenty dla kadry kierowniczej – pamiętaj, by zaakcentować pozycję osób obdarowanych. Zwykłe kubki czy długopisy będą tu raczej kiepskim pomysłem.
Po drugie - pamiętaj o profilu swojej firmy i do niego dobierz gadżety reklamowe. Jeśli prowadzisz sklep z artykułami budowlanymi – na pewno budowlańcy ucieszą się z np. ciekawej miarki z logo twojej firmy. Będą jej używać na co dzień, a gdy przyjdzie do zakupu materiałów budowlanych... całkiem możliwe, że przypomną sobie o Twoim sklepie!
Po trzecie - budżet nie zawsze ogranicza. Czasem upominki skromne, ale z pomysłem mogą być skuteczniejsze od prezentów droższych aczkolwiek nieprzemyślanych.
Po czwarte - pamiętaj o porze roku! Jesienią – w modzie są polary i parasolki, latem – czapeczki, akcesoria plażowe. Uważaj – jeśli ktoś dostanie obrandowany parasol w lecie, do jesieni pewnie zdąży o nim zapomnieć!
Po piąte –nie tylko gadżet się liczy. Bardzo ważne jest opakowanie i sposób dostawy. Na opakowaniu można także umieścić nadruki, a ciekawy i niebanalny sposób dostawy skoncentruje uwagę na naszym prezencie.
Po szóste: na jeden raz – czy uniwersalny? Czekoladki firmowe są słodkie, ale do jednorazowego spożycia. Ciekawy kubek może natomiast stać się ulubionym naczyniem do kawy i przypominać o marce przez długie miesięce!
Po siódme - pamiętaj o spójności komunikacji wizerunku firmy. Używaj takich samych kolorów, tego samego logo. Po pewnym czasie będą jednoznacznie kojarzyły się z firmą i jej produktami.
Po ósme - unikaj sztampy. Jeśli konkurencja obdarowuje klientów koszulkami, nie musisz robić tego samego! Ciężko wiele razy używać tych samych gadżetów – nie chcesz chyba być posądzony o brak kreatywności?
Po dziewiąte....a może podarujesz swój produkt? Oczywiście nie seryjny, prosto z linii produkcyjnej. Odpowiednio przerobiony, udziwniony, na pewno przyciągnie uwagę a przy okazji wywoła zainteresowanie Twoimi produktami, pozwoli zapoznać się z ich wyglądem, jakością.
I wreszcie po dziesiąte - pamiętaj, że w wyborze gadżetów reklamowych pomoże ci portal, Gadzety.biz, gdzie możesz złożyć zapytanie ofertowe, które zostanie wysłane do wielu dostawców! Jeśli nie masz jeszcze konkretnego pomysłu – napisz w zapytaniu, czego oczekujesz, kogo chcesz obdarować, jaki masz budżet – zarejestrowani na naszej platformie dostawcy na pewno coś ciekawego dobiorą!
Informacja o serwisie:
Serwis Gadzety.biz ma wspomagać firmy w poszukiwaniu najlepszych ofert na dostawę artykułów reklamowych. Na jego stronach znajduje się m.in. katalog firm i produktów, zapytania ofertowe, nowości i promocje oraz najnowsze informacje z branży. W chwili obecnej swoje produkty za pomocą serwisu Gadzety.biz oferuje 200 dostawców artykułów reklamowych z całej Polski.