0
głosów
- +

Jak dobrać gadżety reklamowe?

Autor:

Aktualizacja: 21.11.2006


Kategoria: Biznes i Ebiznes / Reklama i Promocja


Artykuł
  • 0 głosów dodatnich
  • 0 głosów ujemnych
  • 8039 razy czytane
  • 8 przedrukowany
  • 0 Polemik/Poparć <span class="normal">Odpowiadanie na artykuł</span>
  • Licencja: CC <span class="normal">Zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie i użytkowanie dzieła i wszelkich jego pochodnych pod warunkiem umieszczenia informacji o tw&oacute;rcy.</span>
Dostęp bezpłatny <span class="normal">Dostęp do treści jest bezpłatny.<br/> Inne pola eksploatacji mogą być zastrzeżone sprawdź <b>licencję</b>, żeby dowiedzieć się więcej</span>
 

Zbliżają się Święta, Nowy Rok – warto podarować swoim klientom jakiś niezapomniany prezent! Jak wybrać odpowiedni radzi portal Gadzety.biz – miejsce, gdzie wyślesz zapytania ofertowe do wielu dostawców gadżetów reklamowych!


Po pierwsze – dobierz prezent do obdarowywanego. Pomyśl, co może być mu przydatne, a co od razu wyrzuci czy schowa do szafy. Jeśli przygotowujesz prezenty dla kadry kierowniczej – pamiętaj, by zaakcentować pozycję osób obdarowanych. Zwykłe kubki czy długopisy będą tu raczej kiepskim pomysłem.

Po drugie - pamiętaj o profilu swojej firmy i do niego dobierz gadżety reklamowe. Jeśli prowadzisz sklep z artykułami budowlanymi – na pewno budowlańcy ucieszą się z np. ciekawej miarki z logo twojej firmy. Będą jej używać na co dzień, a gdy przyjdzie do zakupu materiałów budowlanych... całkiem możliwe, że przypomną sobie o Twoim sklepie!

Po trzecie - budżet nie zawsze ogranicza. Czasem upominki skromne, ale z pomysłem mogą być skuteczniejsze od prezentów droższych aczkolwiek nieprzemyślanych.

Po czwarte - pamiętaj o porze roku! Jesienią – w modzie są polary i parasolki, latem – czapeczki, akcesoria plażowe. Uważaj – jeśli ktoś dostanie obrandowany parasol w lecie, do jesieni pewnie zdąży o nim zapomnieć!

Po piąte –nie tylko gadżet się liczy. Bardzo ważne jest opakowanie i sposób dostawy. Na opakowaniu można także umieścić nadruki, a ciekawy i niebanalny sposób dostawy skoncentruje uwagę na naszym prezencie.


Po szóste: na jeden raz – czy uniwersalny? Czekoladki firmowe są słodkie, ale do jednorazowego spożycia. Ciekawy kubek może natomiast stać się ulubionym naczyniem do kawy i przypominać o marce przez długie miesięce!

Po siódme - pamiętaj o spójności komunikacji wizerunku firmy. Używaj takich samych kolorów, tego samego logo. Po pewnym czasie będą jednoznacznie kojarzyły się z firmą i jej produktami.

Po ósme - unikaj sztampy. Jeśli konkurencja obdarowuje klientów koszulkami, nie musisz robić tego samego! Ciężko wiele razy używać tych samych gadżetów – nie chcesz chyba być posądzony o brak kreatywności?

Po dziewiąte....a może podarujesz swój produkt? Oczywiście nie seryjny, prosto z linii produkcyjnej. Odpowiednio przerobiony, udziwniony, na pewno przyciągnie uwagę a przy okazji wywoła zainteresowanie Twoimi produktami, pozwoli zapoznać się z ich wyglądem, jakością.

I wreszcie po dziesiąte - pamiętaj, że w wyborze gadżetów reklamowych pomoże ci portal, Gadzety.biz, gdzie możesz złożyć zapytanie ofertowe, które zostanie wysłane do wielu dostawców! Jeśli nie masz jeszcze konkretnego pomysłu – napisz w zapytaniu, czego oczekujesz, kogo chcesz obdarować, jaki masz budżet – zarejestrowani na naszej platformie dostawcy na pewno coś ciekawego dobiorą!


Informacja o serwisie:

Serwis Gadzety.biz ma wspomagać firmy w poszukiwaniu najlepszych ofert na dostawę artykułów reklamowych. Na jego stronach znajduje się m.in. katalog firm i produktów, zapytania ofertowe, nowości i promocje oraz najnowsze informacje z branży. W chwili obecnej swoje produkty za pomocą serwisu Gadzety.biz oferuje 200 dostawców artykułów reklamowych z całej Polski.

d.

Lista Tagów: gadżet, reklama

Podobał Ci się artykuł?
0
głosów
- +

Brak polemik/poparć



Podobne artykuły:


KOMENTARZE


Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.
Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Z dniem 25.05.2018 wprowadziliśmy też w życie rozporządzenia dotyczące ochrony danych osobowych. Więcej informacji w naszej Polityce Prywatności i Regulaminie.

Zamknij