W pogoni za klientem wiele firm szuka nowych form i kanałów dotarcia. Niestety bardzo często bywa, że młode firmy, o niewielkim jeszcze budżecie zmagać muszą się ze znacznie lepiej usytuowaną konkurencją.

Data dodania: 2009-12-30

Wyświetleń: 2170

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Na szczęście promocja i reklama własnych produktów bądź usług nie zawsze musi wiązać się z poniesieniem dużych kosztów. Dzięki możliwościom jakie niesie za sobą internet możemy nie dużym kosztem osiągnąć bardzo zadowalające efekty.

Jednym z takich rozwiązań jest tworzenie, a następnie publikacja wszelkiego rodzaju informacji prasowych oraz tekstów reklamowych.

Na czym to polega?

Informacje prasowe stały się bardzo popularnym narzędziem promocji wśród wielu agencji PR. Głównym ich zadaniem jest dotarcie do jaknajszerszego grona odbiorców, za pomocą ciekawego tekstu, w którym zawarte zostaną informacje na temat produktu, usługi promowanej firmy. Po tym jak artykuł zostaje stworzony następuje jego wysyłka do wielu portali publikujących tego rodzaju treści. Oczywiście za usługi agencji PR trzeba zapłacić, na co nie zawsze firma może sobie pozwolić.

Zrób to sam

Dlaczego zatem nie spróbować własnych sił w tego typu działaniach? Zacząć należy od skonstruowania tekstu na temat produktu jaki chcielibyśmy wypromować. Jeżeli nie bardzo wiemy jak zabrać się za stworzenie takiej informacji prasowej powinniśmy odwiedzić serwisy publikujące takie treści i przeczytać kilka artykułów. To z pewnością sprawi, że będziemy wiedzieli jak zabrać się za stworzenie własnego tekstu. W ostateczności możemy również zlecić napisanie takiej informacji, obecnie wiele jest w internecie ogłoszeń osób, które zajmują się pisaniem takich tekstów.

Co następnie?

Kiedy posiadamy już własną informację prasową wystarczy wyszukać możliwie największą liczbę serwisów, w których można ją opublikować. Pomimo niewielkich kosztów nasza informacja z pewnością zostanie przeczytana przez niejednego internautę i potencjalnego klienta.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena