Treść strony www. Jak dobrać słowa kluczowe, aby szybciej zaistnieć w wyszukiwarkach, promować swoją usługę lub produkty i zwiększyć sprzedaż. Pomocne oprogramowania.

Data dodania: 2007-06-30

Wyświetleń: 4222

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Pisząc treść swojej strony internetowej należy pamiętać, że nie jest obojętne co na niej napiszemy, gdzie umieścimy ważne dla nas słowa i frazy i do kogo treść tę skierujemy.
„Treść jest Królem, czyli po angielsku Content is King” i słusznie jest jej przypisana taka rola, ponieważ od tego co wychwycą roboty wyszukiwarek zależy zaistnienie naszej strony i pozycja w rankingach. Musimy dobrać słowa kluczowe w taki sposób, żeby przyciągnęły wyszukiwarki do naszych słów i fraz. Najważniejsze miejsce i słowa kluczowe, to te, które związane są z tytułem strony i informacją na temat jej treści. Dobierając słowa kluczowe dobrze jest skorzystać ze specjalnych oprogramowań, które analizują podaną przez nas frazę i podają nam wyniki w kategoriach:
Wynik – Popularność – Ilość stron konkurencyjnych.
Oprogramowanie dokonuje analizy frazy w Google i innych wiodących wyszukiwarkach. Widzimy, ze niektóre frazy mają duży popyt, a stosunkowo niewiele stron konkurencyjnych.
Takich słów powinniśmy użyć, aby łatwiej pozycjonować swoja stronę. Otrzymane wyniki można zinterpretować następująco: 0 – 10 to wynik słaby. Fraza ma dużą konkurencję.
10 – 100: wynik średni, dający sporą szansę dotarcia do pierwszej dwudziestki.
100 – 400: wyniki doskonałe a powyżej 400 to prawdziwy skarb.

Otrzymane wyniki pomogą nam również napisać dobry skrót informacji dotyczącej naszej strony i za pomocą tego samego oprogramowania umieścić nasz link w głównych światowych wyszukiwarkach.

DWA RODZAJE TREŚCI NA NASZEJ STRONIE WWW

Treść A ( Web content ) to przeważnie artykuły, ale mogą być to również nagrania audio lub video oraz zdjęcia. Zadanie jakie elementy te spełniają to dostarczenie odwiedzającym informacji lub rozrywki. Pomagają one również zarabiać pieniądze online promując naszą usługę lub produkty.

Treść B ( Web copy ) to tekst na naszej stronie, którego celem jest otrzymanie odpowiedzi od odwiedzających, bezpośrednio zachęcić ich do kupna produktu, dokonania subskrypcji newslettera lub kliknięcia na linki. Tekst copy to logo firmy, slogan i linki.

Treść A może sama zwiększyć naszą sprzedaż pod warunkiem, że postaramy się spełnić kilka warunków:
a)zapewnij najwyższą jakość dostarczanej przez siebie treści. Przyciągnie ona więcej odwiedzających, a jeśli jest dobrze napisana „ pod wyszukiwarki”, przyciągnie linki ( back links ), co również poprawi oglądalność.

b)Pisz często i odświeżaj treść zamieszczana na stronie. Twoi goście chcą przeczytać nowe informacje i jeżeli będą je znajdować, będziesz miał stały i powiększający się krąg gości. Idealnym rozwiązaniem jest pisania co tydzień, a przynajmniej raz na miesiąc.
c)Treść powinna byś atrakcyjna. Pisz o sprawach, które są popularne. W tym zadaniu analiza słów kluczowych może również odegrać niebagatelną rolę.
Licencja: Creative Commons