Zaplanuj filmowanie na evencie
Jedna kamera umieszczona na statywie może okazać się zbyt skromnym pomysłem. Dynamiczne ujęcia ze sliderów, stabilizatorów ruchu kamer, a może dron? Relacja na żywo na telebimach? Możliwości są spore, a skoro to jedyna taka impreza na 20 lat - dlaczego nie poszaleć? Agencja kreatywna znająca się na rejestrowaniu takich imprez z pewnością zaproponuje odpowiednią konfigurację ludzi i sprzętu.
Dostosuj czas trwania filmu do odbiorcy
Jeśli film mają obejrzeć kontrahenci, którzy byli na evencie, a do tego dobrze znają branżę i ludzi w niej pracujących warto o rozszerzoną wersję filmu - więcej wywiadów, gości, zabawnych sytuacji, tańców i żartów prowadzącego. Jeśli przeciwnie - film ma trafić na Facebooka do ludzi nie zawsze obeznanych z tematem - strzeż się dłużyzn, 30 - 60 sekund bardzo dynamicznego montażu załatwi sprawę - im więcej fajerwerków, tym lepiej.
Dostosuj film do medium
Stosunkowo nową funkcją Facebooka jest odtwarzanie filmów bez dźwięku. Podobnie ma się rzecz z puszczaniem relacji na targach branżowych. W tych przypadkach wstawienie minutowej setki z prezesem na początku produkcji mija się z celem. Media społecznościowe to przede wszystkim rozrywka, więc lekki styl bardzo wskazany.
Wywiady stworzą historię
Dlaczego nie zapytać założycieli przedsiębiorstwa o spartańskie początki firmy, błahe, a mimo to poważne problemy w pierwszych latach działalności, zabawne anegdoty? Przemieszanie ich z migawkami z imprezy i archiwalnymi zdjęciami mogą stworzyć niezapomnianą historię, do której będzie się chciało wracać po latach i która może przyczynić się do budowania pozytywnego wizerunku firmy.
Uwaga na jedzenie i picie
Nawet najpiękniejsza modelka nie będzie wyglądała estetycznie podczas przeżuwania kotleta lub w stanie mocno wskazującym. Większość ujęć tanecznych powinna być zarejestrowana na początku imprezy - unikamy wtedy tworzenia kompromitujących materiałów. Jeśli jednak mamy ochotę na umieszczenie w filmie tańca na stole (zdarza się nawet najlepszym) zapytajmy o opinię samych tancerzy jeszcze przed upublicznieniem materiału.
Ogólnie rzecz biorąc - dynamicznie, z wyczuciem i smakiem - oto recepty na sukces relacji filmowej z eventu. Doświadczona agencja kreatywna z pewnością dorzuci niebanalny montaż i worek gadżetów na planie, dzięki którym będzie upragniony efekt wow. Powodzenia!
Artykuł autorstwa: Agencja kreatywna Citymind.pl z Wrocławia