Jednak abyśmy pozyskiwali Klientów nawet nie prowadząc sprzedaży online, bardzo ważne jest byśmy jednak istnieli w czeluściach Internetu. Swoistą wizytówką w sieci jest strona internetowa. Kolorystyka dobrana do loga firmy- stanie się znakiem rozpoznawczym. Bogata w informacje, które z pewnością pomogą Klientowi zdecydować się na wybór naszych usług.
Bardzo ważny jest wygląd strony, ponieważ ona niejako świadczy o firmie. Jeżeli będzie uboga w ważne informacje, możemy liczyć się z tym, że osoba potencjalnie zainteresowana nami, odmówi. Uzna, że skoro strona ma niewiele do zaoferowania, to jakość i ilość usług firmy również jest ograniczona. Zawsze ilość i cena usług prezentowane na stronie idą w parze z tym, co oferujemy Klientowi na spotkaniu „twarzą w twarz” dlatego tak ważne jest, aby zadbać o najmniejszy szczegół.
Należy również zadbać o to, by na otwarcie strony internetowej nie czekać wieki. Klientów zniechęca powolność w tym temacie. Pomyślcie czy Wy bylibyście w stanie czekać nie wiadomo ile czasu na to, aż strona się uruchomi i będziecie mogli sprawdzić ofertę? Z pewnością nie. Dlatego wykonując witrynę należy myśleć jak Klient: jeśli byłbym odbiorcą, to czego spodziewałbym się po portalu? Odpowiedź na to pytanie na pewno ułatwi nam projektowanie i zapełnianie strony.
Jeżeli chcemy by działała ona świetnie i klient nie zarzucał nam winy, musimy wybrać odpowiedni hosting, czyli ilość miejsca na serwerze. Jeżeli będziemy umieszczać niewiele informacji, wybierzemy mniejszą pojemność konta. Jeśli tych informacji będzie znaczna ilość- pojemność konta musi być wtedy do tego adekwatna.
Należy również założyć fanpage'a, wpisać się w katalogi firm. Wszystko to sprawi, że poczynimy krok do przyciągnięcia Klientów. Następną sprawą jest odpowiednie wypozycjonowanie strony. Jeżeli nie mamy o tym pojęcie, warto zlecić sprawę specjalistom. Za odpowiednią opłatą sprawią, że będziemy „wysoko stali w Googlach”.
Gdy wcielimy w życie powyższe rady, możemy być pewni, że odniesiemy e-sukces!