W branży stomatologicznej, podobnie jak w innych branżach, panuje duża konkurencja. Każdemu dentyście zależy, by potencjalni pacjenci trafili pod jego opiekę. Marketing gabinetu stomatologicznego jest obecnie potrzebnym rozwiązaniem, który pomoże pozyskać pacjentów. Co się składa na taki marketing? Dlaczego marketing gabinetu dentystycznego jest coraz częściej niezbędny w sieci? Odpowiadamy poniżej!

Data dodania: 2024-02-05

Wyświetleń: 124

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Copyright - zastrzeżona

Marketing dla dentystów – co warto wiedzieć?
  1. Centrum stomatologii a marketing dla dentystów. Jak dotrzeć do nowych pacjentów?
  2. Marketing stomatologiczny i obecność gabinetów stomatologicznych w mediach społecznościowych
  3. Konkurencja dentystów na lokalnym rynku

Skuteczny marketing pozwoli przyciągnąć pacjentów do gabinetu stomatologicznego.

Centrum stomatologii a marketing dla dentystów. Jak dotrzeć do nowych pacjentów?

Większość pacjentów udaje się do stomatologa z próchnicą zębów, ale nie jest ona jedynym schorzeniem, którym zajmuje się lekarz tej specjalizacji. Gabinet stomatologiczny to miejsce, w którym leczy się także:

  • choroby przyzębia;
  • kwasową erozję szkliwa;
  • zapalenie dziąseł;
  • afty;
  • nowotwory jamy ustnej.

Obecnie, niemal w każdej dziedzinie życia, panuje ogromna konkurencja. Dotyczy to również dentystów. By dotrzeć do nowych pacjentów, stać się bardziej widocznym w sieci i przebić się do świadomości publicznej, warto zainwestować w działania marketingowe, które pomogą w promowaniu i budowaniu swojej marki na ryku. W kolejnych akapitach przyglądamy się bliżej rzeczom, dzięki którym będzie łatwiej dotrzeć do potencjalnych pacjentów.

Marketing stomatologiczny i obecność gabinetów stomatologicznych w mediach społecznościowych

Rozbudowana struktura firmy niesie za sobą określone konsekwencje. Duże gabinety są w stanie obsłużyć znacznie więcej pacjentów w skali roku. Jednak, by zapewnić utrzymanie i rozwój przedsiębiorstwa, muszą one obsługiwać odpowiednią ilość pacjentów. By placówka mogła się prężnie rozwijać, potrzebuje widoczności w sieci, promowania i przypływu pacjentów. W tym celu warto zainwestować w marketing. Marketing dla dentystów obejmuje między innymi następujące działania:

  • wideomarketing dla medycyny;
  • zautomatyzowane reklamy internetowe;
  • wizytówki Google;
  • profile social media;
  • pisanie tekstów i blogowanie;
  • strategia działań marketingowych;
  • pozycjonowanie stron medycznych;
  • strony internetowe dla placówek medycznych;
  • marka medyczna w internecie.

Profesjonalna firma oferuje następujące usługi marketingowe:

  • marketing dla medycyny estetycznej;
  • marketing dla psychiatrów i psychoterapeutów;
  • marketing dla fizjoterapeutów;
  • marketing dla dentystów;
  • marketing dla chirurgii plastycznej;
  • marketing dla centrów medycznych.

Konkurencja dentystów na lokalnym rynku

Firmy dentystyczne są od dawna świadome, że w dotarciu do pacjentów potrzebna jest nie tylko bardzo dobra jakość świadczonych usług. Zadowoleni pacjenci chętnie wrócą na fotel, a przy okazji jeszcze polecą gabinet znajomym lub rodzinie. Ważne jest również to, aby miał szansę odszukać gabinet w swojej okolicy i jeszcze zanim po raz pierwszy do niego trafi, miał przekonanie, że chce tam iść.
Pomoc marketingowa w biznesowym rozwoju gabinetu stomatologicznego to między innymi:

  • Strategia marketingowa dla stomatologa. Dzięki użyciu poszczególnych kampanii lub taktyk dojdzie do zwiększenia ilości połączeń telefonicznych w celu rejestracji.
  • Pozycjonowanie w wynikach lokalnych. Pozycjonowanie w wyszukiwarce Google spowoduje większą ilość wejść na Twoją stronę i przyciągnie nowych pacjentów na Twój fotel dentystyczny.
  • Kampanie reklamowe w wyszukiwarce.
Licencja: Copyright - zastrzeżona
0 Ocena