- Centrum stomatologii a marketing dla dentystów. Jak dotrzeć do nowych pacjentów?
- Marketing stomatologiczny i obecność gabinetów stomatologicznych w mediach społecznościowych
- Konkurencja dentystów na lokalnym rynku
Skuteczny marketing pozwoli przyciągnąć pacjentów do gabinetu stomatologicznego.
Centrum stomatologii a marketing dla dentystów. Jak dotrzeć do nowych pacjentów?
Większość pacjentów udaje się do stomatologa z próchnicą zębów, ale nie jest ona jedynym schorzeniem, którym zajmuje się lekarz tej specjalizacji. Gabinet stomatologiczny to miejsce, w którym leczy się także:
- choroby przyzębia;
- kwasową erozję szkliwa;
- zapalenie dziąseł;
- afty;
- nowotwory jamy ustnej.
Obecnie, niemal w każdej dziedzinie życia, panuje ogromna konkurencja. Dotyczy to również dentystów. By dotrzeć do nowych pacjentów, stać się bardziej widocznym w sieci i przebić się do świadomości publicznej, warto zainwestować w działania marketingowe, które pomogą w promowaniu i budowaniu swojej marki na ryku. W kolejnych akapitach przyglądamy się bliżej rzeczom, dzięki którym będzie łatwiej dotrzeć do potencjalnych pacjentów.
Marketing stomatologiczny i obecność gabinetów stomatologicznych w mediach społecznościowych
Rozbudowana struktura firmy niesie za sobą określone konsekwencje. Duże gabinety są w stanie obsłużyć znacznie więcej pacjentów w skali roku. Jednak, by zapewnić utrzymanie i rozwój przedsiębiorstwa, muszą one obsługiwać odpowiednią ilość pacjentów. By placówka mogła się prężnie rozwijać, potrzebuje widoczności w sieci, promowania i przypływu pacjentów. W tym celu warto zainwestować w marketing. Marketing dla dentystów obejmuje między innymi następujące działania:
- wideomarketing dla medycyny;
- zautomatyzowane reklamy internetowe;
- wizytówki Google;
- profile social media;
- pisanie tekstów i blogowanie;
- strategia działań marketingowych;
- pozycjonowanie stron medycznych;
- strony internetowe dla placówek medycznych;
- marka medyczna w internecie.
Profesjonalna firma oferuje następujące usługi marketingowe:
- marketing dla medycyny estetycznej;
- marketing dla psychiatrów i psychoterapeutów;
- marketing dla fizjoterapeutów;
- marketing dla dentystów;
- marketing dla chirurgii plastycznej;
- marketing dla centrów medycznych.
Konkurencja dentystów na lokalnym rynku
Firmy dentystyczne są od dawna świadome, że w dotarciu do pacjentów potrzebna jest nie tylko bardzo dobra jakość świadczonych usług. Zadowoleni pacjenci chętnie wrócą na fotel, a przy okazji jeszcze polecą gabinet znajomym lub rodzinie. Ważne jest również to, aby miał szansę odszukać gabinet w swojej okolicy i jeszcze zanim po raz pierwszy do niego trafi, miał przekonanie, że chce tam iść.
Pomoc marketingowa w biznesowym rozwoju gabinetu stomatologicznego to między innymi:
- Strategia marketingowa dla stomatologa. Dzięki użyciu poszczególnych kampanii lub taktyk dojdzie do zwiększenia ilości połączeń telefonicznych w celu rejestracji.
- Pozycjonowanie w wynikach lokalnych. Pozycjonowanie w wyszukiwarce Google spowoduje większą ilość wejść na Twoją stronę i przyciągnie nowych pacjentów na Twój fotel dentystyczny.
- Kampanie reklamowe w wyszukiwarce.