Transmisje live na Instagramie stały się bardzo popularne podczas pandemii Covid - 19. Wiele osób znanych i mniej znanych na Instagramie gromadziło swoich obserwatorów podczas codziennych lub cotygodniowych spotkań online. Co ciekawe, transmisje Live nadal są bardzo popularne i przyciągają szeroką grupę odbiorców. Prowadząc konto na Instagramie koniecznie musisz włączyć takie działanie pod kątem budowania społeczności obserwatorów oraz budowania swojej marki osobistej lub firmowej. 

Data dodania: 2022-10-27

Wyświetleń: 81

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Copyright - zastrzeżona

Transmisja Live na Instagramie - jakie przynosi nam korzyści pod kątem SEO?

Jakie korzyści przyniesie prowadzenie systematycznych transmisji live? Jak to wpływa na pozycjonowanie twojego konta na Instagramie?

Transmisja live na Instagramie - dlaczego warto?

Prowadzenie transmisji live na Instagramie to możliwość szybkiego i jakościowego kontaktu z obserwatorami. Możliwość prowadzenia takiej komunikacji została wprowadzona już w 2017 roku i z każdym rokiem zyskuje na popularności, a co więcej usługa ta jest cały czas ulepszana o dodatkowe możliwości, takie jak możliwość łączenia się gości, komentowanie, wysyłanie informacji. Transmisja live na Instagramie jest również traktowana jako priorytet, ponieważ za każdym razem transmisję pojawiają się jako pierwsze w wierszu rolek, a także pojawiają się na feed'zie obserwatorów. Zaletami prowadzenia transmisji na żywo jest na pewno szczery i niczym nieograniczony kontakt ze swoimi obserwatorami. To tutaj najczęściej pojawiają się ciekawe pytania od followersów, ale również Ty możesz pytać ich o co chcesz. Transmisje live nie mają limitów czasowych ani osobowych. A co najważniejsze, na takie transmisje przychodzą również nowe osoby. Jest to doskonały czas na to, aby przedstawić im siebie oraz to, co robisz w sieci.

Jak transmisja live na Instagramie wpływa na SEO?

Portal o zarabianiu na Instagramie podaje, że wpływ na pozycjonowanie twojego kanału, gdy prowadzisz transmisję na żywo jest ogromny. Przede wszystkim twoje konto pozycjonowane jest w wyszukiwaniach wyżej niż inne. Pojawiasz się na początku w wierszu z reels'ami, a także wysoko na feedzie obserwatorów. Poprzez bezpośredni kontakt zwiększasz zaangażowanie użytkowników w pozostałe treści na twoim kanale, w tym zdjęcia oraz rolki. Podczas transmisji na żywo możesz ogłosić, że zapiszesz wideo na swoim kanale na Instagramie, gdy pojawi się na nim np. 1000 serduszek. Podczas takich spotkań możesz budować swoją społeczność zachęcając do przyprowadzania znajomych swoich followersów. Zawsze łatwiej to zrobić podczas spotkania live niż w rolkach.

Prowadzenie transmisji na żywo na Instagramie pozwoli Ci zwiększać zasięgi twojego konta. Poprzez bezpośredni kontakt z followersami, możesz budować z nimi trwałą więź, która pozwoli Ci na rozwój twojego kanału. Ważnym elementem będzie systematyczność w organizowaniu transmisji live. Najlepiej działają stałe terminy, bo dla obserwatorów oraz dla Ciebie będzie to konkretny dzień i godzina, kiedy live się pojawia. Możesz też zaangażować followersów w wybór odpowiedniego terminu. Daj się poznać poprzez bezpośredni kontakt na live'ie.

Licencja: Copyright - zastrzeżona
0 Ocena