Uczestnik programu partnerskiego (PP) zarabia pomagając sprzedawać produkty organizatora. Rozbudowany program partnerski, pozwala Uczestnikom nie tylko sprzedawać (nie każdy ma talenty i możliwości handlowe) ale także budować własny zespół współpracowników (handlowców).

Data dodania: 2007-04-14

Wyświetleń: 5307

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 1

Głosy ujemne: 1

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Cechy dobrego programu partnerskiego:

1. KOSZT: niski koszt przystąpienia do programu partnerskiego (bezpłatnie)

2. KLIENCI: dużo potencjalnych klientów (małe firmy, dorabiający pracownicy, wolni strzelcy)

3. ZAKUPY: Uczestnik nie kupuje ani osobiście nie sprzedaje produktów, ale wszystko prowadzi organizator:
a. nie ma problemu z płaceniem VAT (tak by było, gdyby Uczestnik kupował coś taniej, a sprzedawał drożej)
b. Uczestnik nie musi inwestować własnych funduszy, płacić za transport, narażać się na zmiany cen (obniżki, promocje), nie zostanie z niesprzedanym towarem

4. PRODUKT: nowoczesny produkt do sprzedaży (informacja gospodarcza i promocja małej firmy)
a. produkt prestiżowy a dostępny cenowo (w stosunku do swojej wartości i użyteczności)
b. produkt nie trzeba sprzedawać osobiście (można przez Internet, telefon, ogłoszenia, ulotki)

5. ROZWÓJ: udział Uczestnika w PP wspiera jego rozwój biznesowy:
a. zdobywać wiedzę – szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
b. uzyskać doświadczenie biznesowe – przygotowanie do prowadzenia własnej firmy
c. nawiązywać i utrzymywać dobre kontakty z różnymi ludźmi

6. WSPARCIE: Uczestnik otrzymuje bezpłatnie narzędzia wspierające jego działania w PP:
a. obserwacja rozwoju zespołu – zarejestrowanych z jego polecenia
b. łatwy kontakt z Uczestnikami z zespołu – poczta wewnętrzna
c. autoprezentacja (własna strona WWW z łatwym adresem)

7. BONUSY: Uczestnik posiada dobre, bezpłatne bonusy zachęcające innych do rejestracji w PP, np.:
a. własna strona WWW bez limitu podstron
b. sklep
c. pomoc prawna przez Internet, odpowiedź w 24 godziny
d. szkolenia dotyczące prowadzenia firmy, zdobywania klientów, tworzenia stron WWW

8. WŁASNE CELE: Uczestnik może wykorzystać PP do realizacji własnych celów - szczególnie początkowo:
a. wsparcie przy poszukiwaniu pracy etatowej lub dodatkowej
b. pomoc w znalezieniu klientów na swoje dotychczasowe usługi
c. pomoc w znalezieniu współpracowników do realizacji własnych pomysłów

9. PLAN MARKETINGOWY: maksymalnie prosty i korzystny plan marketingowy:
a. 4 poziomy – wystarczająco żeby zrobić dużą strukturę a jednocześnie dostawać duże premie jednostkowe
b. prowizja: 20%, 20%, 10%, 10% - sprzyja aktywności i szkoleniu bezpośrednio pozyskanych Uczestników
c. duży procent przychodów przeznaczony na prowizje (60% przychodów)
d. automatyczna ponowienie prowizji, przy dalszym korzystaniu przez klienta z produktu (uzyskuje się dochód pasywny w następnych latach)
e. nie ma obowiązku osiągania comiesięcznych limitów (można przerwać na dowolny okres, np. w wakacje)
f. utrzymuje się na stałe raz zdobytą pozycję
g. pozycję można przekazać (cesja) i dziedziczyć

10. UNIA EUROPEJSKA: dobre umocowanie w wytycznych Unii Europejskiej:
a. wsparcie dla osób z utrudnionym dostępem dla pracy – matki na urlopie, niepełnosprawni
b. wyrównywanie szans na rynku pracy – mieszkający na wsi, w rejonach o dużym bezrobociu
c. uczenie na odległość i uczenie przez całe życie – elearning, staże, zmiana zawodu
d. organizacja lokalnych społeczności – e-społeczeństwo, stowarzyszenia

Licencja: Creative Commons
0 Ocena