Każdego dnia mijasz mnóstwo reklam świetlnych. Zdobyły uznanie dzięki niskim kosztom, podwyższonej odporności za czynniki zewnętrzne i wysokiej skuteczności reklamowej. Chcesz wiedzieć więcej na ich temat? Przeczytaj o kasetonach reklamowych poniżej!

Data dodania: 2022-02-23

Wyświetleń: 463

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Copyright - zastrzeżona

Reklama świetlna: cechy, rodzaje i zastosowanie reklamy świetlnej

Jednym ze stosowanych nośników reklamy świetlnej są kasetony LED w wersjach 2D i 3D. Mogą mieć zastosowanie zewnętrzne, jak i wewnętrzne.
Reklamy podświetlane tworzone są z arkuszy tworzywa sztucznego w postaci pleksi, blachy oraz elementów szklanych. Ich zadaniem jest przyciągać uwagę przechodniów i wyraźne oznaczanie strategicznych miejsc. Chociaż zwykle są stosowane przez sklepy i miejsca usługowe, można je wykorzystać także w publicznej przestrzeni miejskiej w formie dekoracji.

Jakie cechy mają kasetony podświetlane?

Warto zaznaczyć, że reklama świetlna LED ma sporo zalet. Do najważniejszych z nich można zaliczyć:

  • Wysoką trwałość – kaseton podświetlany lampami LED może być wystawiany na działanie deszczu, wilgoci, wiatru czy słońca. Nie ma obaw o jego zmatowienie, zalanie czy zniszczenie. Oczywiście kasetony podświetlane o sporej powierzchni reklamowej należy odpowiednio umocować, by nie chwiały się pod wpływem wiatru.
  • Skuteczność – podświetlane litery mają tę zaletę, że bardzo mocno przyciągają uwagę. Poza tym, że są zauważalne w dzień, można je bez trudu dostrzec również w nocy. W ten sposób klient zawsze pamięta, w którym miejscu znajduje się poszukiwane przez niego miejsce. Widząc świecący baner, wie, że jest w odpowiednim miejscu.
  • Dowolność formowania – pleksi ma to do siebie, że można dzięki niej stosować niemal dowolne kształty. Dlatego podświetlana reklama nie odbiega od wzorca logo stosowanego przez markę. Zawsze jest jednolita z projektem bazowym i wpływa na rozpoznawalność firmy.
  • Szerokie zastosowanie kolorów – kolejna bardzo ważna zaleta. Litery przestrzenne podświetlane mogą być na przeróżne barwy. Często ich front jest kolorowany, a od wewnątrz jedynie emituje światło. Inne typy można wyposażyć w specjalne soczewki dla stworzenia w zasadzie dowolnej kompozycji kolorystycznej.

Jakie rodzaje szyldów reklamowych możesz spotkać?

Zwykle producent reklamy świetlnej, oferuje ją w różnych wariantach. Wśród dostępnych

 opcji można wymienić następujące kategorie:

  • Banery podświetlane LED – jedne z najpopularniejszych, które łączą w sobie przestrzenne litery i atrakcyjne podświetlenie. Mogą występować jako litery podświetlane 3D, logo firmy lub dwustronne banery reklamowe. Zwykle stosuje się je w niewielkich formatach umieszczanych np. nad wejściem do lokalu.
  • Reklamy wielkopowierzchniowe – w tym przypadku reklamy świetlne LED zazwyczaj stanowią płaską powierzchnię pozbawioną efektu 3D. Umieszczane są na fasadach budynków lub powierzchniach dachowych.
  • Litery 3D – Zwykle reklamy tego typu stosuje się samodzielnie jako formę przestrzenną. Litery wykonywane są bez zastosowania frontu lub pleców, a każda litera posiada oddzielne oświetlenie.

Jakie zastosowanie mają reklamy świetlne?

Tego rodzaju banery mogą posłużyć jako niewielka reklama świetlna lokalu lub firmy. Dzięki niej miejsce staje się bardziej rozpoznawalne i kojarzone z konkretnym znakiem. Mogą również stanowić punkt odniesienia w przypadku sporych przedsiębiorstw i zaangażowanych w łańcuchy dostaw kierowców. Sporej wielkości podświetlane logo firmy wpływa na stałe utożsamienie przestrzeni z daną marką. Co więcej, kasetony świetlne to po prostu świetna forma do stworzenia chwytliwego napisu lub dekoracji w lokalu, a nawet przestrzeni prywatnej.

Bez wątpienia dzięki reklamie świetlnej twój biznes stanie się jeszcze bardziej rozpoznawalny.

Licencja: Copyright - zastrzeżona
0 Ocena