Jeśli jesteś twórcą online, możesz zacząć sprzedawać swoje produkty. Na co postawić? Jak zorganizować sprzedaż i co będzie atrakcyjne dla Twoich odbiorców? Podpowiadamy!

Data dodania: 2021-11-04

Wyświetleń: 114

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Co może sprzedawać influencer? Postaw na gadżety!

Twórca internetowy a własne produkty

Influencerzy czyli tzw. internetowi twórcy to osoby, które poprzez działalność w internecie np. prowadzenie bloga czy profili w mediach społecznościowych gromadzą wokół siebie grono odbiorców. Czym większa grupa fanów, tym siła sprzedażowa influencera większa. Zazwyczaj internetowi twórcy zarabiają na kampaniach z markami i polecają różne produkty. Zaletą tego typu współpracy jest rozliczenie się per działanie np. za umieszczenie konkretnych wpisów czy postów.

Twórcy internetowi mogą również postawić na sprzedaż własnych produktów lub stworzenie własnej marki. Co mogą sprzedawać? Wszystko zależy od profilu danej osoby i zainteresowań fanów. Trenerzy fitness tworzą np. gumy do ćwiczeń z nadrukowanym logo. Blogerzy kulinarni wydają ebooki ze swoimi przepisami. Pole do manewru jest dość szerokie, większość prac można zlecić np. drukarni internetowej, która przygotuje dla nas dedykowane produkty.

Więcej informacji można znaleźć pod adresem: https://www.drukarniaonline.pl/.

Kalendarze i planery: to się sprzedaje!

Dość prostym pomysłem, mogącym przynieść spore dochody, będzie wyprodukowanie własnych kalendarzy firmowych. W kalendarzu możemy zamieścić własne zdjęcia, inspirujące cytaty, zaznaczyć ważne daty czy dodać treści poradnikowe. Inspirowany własną marką kalendarz nie będzie drogi w produkcji. Jeśli chcemy skorzystać z tego pomysłu, warto zrobić to przed Nowym Rokiem.

Dietetycy lub osoby promujące zdrowy tryb życia mogą zaproponować swoim odbiorcom dedykowane planery. To nieco bardziej rozbudowana opcja kalendarzy, nastawiona na realizację określonych celów. Świetnie sprawdzają się planery dietetyczne i treningowe. Tego typu zlecenia warto skonsultować w drukarni internetowej, by odpowiednio określić końcową cenę sprzedawanego produktu. Czym większy nakład, tym cena będzie niższa. Pamiętaj jednak o odpowiedniej jakości druku i zlecaj realizacje tylko renomowanym firmom.

Torby dla ekofanów

Kolejnym niedrogim w produkcji gadżetem z drukarni internetowej będą bawełniane torby. Można na nich nadrukować ciekawe sentencje, odpowiadające grupie docelowej. Sprawdzą się chwytliwe hasła, zabawne skróty czy powiązane z marką obrazki. Torby bawełniane będą dobrym produktem dla twórców zaangażowanych w zwiększanie świadomości ekologicznej czy promujących trendy zerowaste, vegan i eco. Mogą być one oddzielnym produktem lub służyć jako opakowanie do innych zamówień.

Jeśli jesteś twórcą, który już sprzedaje swoje produkty np. koszulki, skarpetki czy świece sojowe, warto byś zadbał również o atrakcyjność przesłanego zamówienia. Paczkę warto wzbogacić o personalizowany liścik z podziękowaniami, gratisy czy gadżety np. naklejki. Ważne będzie również samo opakowanie zamówienia, użycie odpowiednich papierów, koper czy kartonów. Postaraj się, by podczas otwierania paczki, Twój odbiorca miał jak najwięcej pozytywnych emocji.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena