0
głosów
- +

Dieta pudełkowa – sposób na zdrowe odżywianie w pracy

Autor:

Aktualizacja: 26.02.2019


Kategoria: Zdrowie / Zdrowe Odżywianie


Artykuł
  • 0 głosów dodatnich
  • 0 głosów ujemnych
  • 145 razy czytane
  • 0 przedrukowany
  • 0 Polemik/Poparć <span class="normal">Odpowiadanie na artykuł</span>
  • Licencja: CR <span class="normal">Wszelkie prawa zastrzeżone. Artykuł może być opublikowany jedynie na Artelis. Zabronione jest pobieranie artykułu i korzystanie z niego bez pismnej zgodny autora i serwisu Artelis.pl&nbsp;</span>
Dostęp bezpłatny <span class="normal">Dostęp do treści jest bezpłatny.<br/> Inne pola eksploatacji mogą być zastrzeżone sprawdź <b>licencję</b>, żeby dowiedzieć się więcej</span>
Dieta pudełkowa – sposób na zdrowe odżywianie w pracy

Jedz zdrowo i smacznie w przerwie podczas pracy. Sprawdź alternetywę dla zwykłej żywności i poczuj się lepiej.


Wiele osób chcących schudnąć na pewno nie raz zastanawiało się co warto jeść aby przyswajać produkty zdrowo i zarazem smacznie. Wiele żywności znajdującej się na runku jest nafaszerowana chemią, której spożywanie negatywnie może oddziaływać na nasz stan zdrowia. Ulepszacze smaku bądź inne konserwanty mogą wpływać na zakwaszanie organizmu, co w konsekwencji może powodować odczuwalny brak energii, stałe zmęczenie lub nawet depresję. Jak zatem dobierać składniki do ulubionych posiłków ? Które z nich są dobre i jednocześnie zdrowe dla naszego organizmu? Oto Propozycja komponentów, z których warto tworzyć wyszukane dania, tak aby jeść zdrowo i jednocześnie smacznie.

  • Jogurt – bardzo uniwersalny składnik, który może być wykorzystywany do dań zarówno z warzywami jak i owocami. Często zastępuje on tłustą śmietanę, zachowując jednocześnie odpowiedni smak potrawy. Wykorzystywany w odpowiedni sposób może być serwowany zarówno w daniach obiadowych jak i niskokalorycznych deserach.
  • Owoce i warzywa – bogactwo witamin zamknięte w kolorowej barwie różnych odmian. Zielona warzywa takie jak ogórki, brokuły czy sałata są  bogate w witaminę C, A1 oraz B2. Przyswajanie tych warzyw wzmacnia układ odpornościowy oraz odpowiada za regenerację tkanek.
  • Ryby – bardzo dobra alternatywa dla tłustych mięs. Zawierają niewiele tłuszczu i są jednym z najlepszych źródeł białka.
  • Fasola – Najczęściej dodawana jako dodatek do zup lub sałatek. Jest bardzo dobrym źródłem białka oraz błonnika. Jest bogata w potas, fosfor oraz wapń.

Alternatywne sposoby zdrowego odżywiania

Jedną z wartościowych alternatyw jaką można spotkać na rynku konsumenckim jest catering zdrowej diety pudełkowej. Jest to specjalnie przygotowana kompozycja dań serwowana codziennie i dowożona pod wskazany przy zamówieniu adres. Dwa lub więcej posiłków, posiadających ściśle ustaloną ilość kalorii trafia wprost do twojego biura, domu czy zakładu pracy.

Catering pudełkowy – dlaczego warto ?

Jest kilka znaczących argumentów, dla których warto zainteresować się dietą pudełkową:

  • Zdrowe jedzenie - dania tworzone na bazie świeżych produktów, które codziennie są przygotowywane. Posiłki są różnicowane dlatego każdego dnia otrzymujemy coś z innego przepisu.
  • Oszczędność czasu – Nie tracimy codziennie wielu godzin na przyrządzaniu jedzenia w kuchni.
  • Wygoda – Zamówione jedzenie jest dowożone w wyznaczone miejsce, dzięki czemu otrzymujemy pełnowartościowy posiłek gotowy do spożycia lub odgrzania np. w kuchence mikrofalowej.

Podobał Ci się artykuł?
0
głosów
- +

Brak polemik/poparć



Podobne artykuły:


KOMENTARZE


Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.
Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Z dniem 25.05.2018 wprowadziliśmy też w życie rozporządzenia dotyczące ochrony danych osobowych. Więcej informacji w naszej Polityce Prywatności i Regulaminie.

Zamknij