0
głosów
- +

Telemarketing, czyli jak dorobić na studiach

Autor:

Aktualizacja: 29.03.2018


Kategoria: Praca / Inne


Artykuł
  • 0 głosów dodatnich
  • 0 głosów ujemnych
  • 144 razy czytane
  • 0 przedrukowany
  • 0 Polemik/Poparć <span class="normal">Odpowiadanie na artykuł</span>
  • Licencja: CR <span class="normal">Wszelkie prawa zastrzeżone. Artykuł może być opublikowany jedynie na Artelis. Zabronione jest pobieranie artykułu i korzystanie z niego bez pismnej zgodny autora i serwisu Artelis.pl&nbsp;</span>
Dostęp bezpłatny <span class="normal">Dostęp do treści jest bezpłatny.<br/> Inne pola eksploatacji mogą być zastrzeżone sprawdź <b>licencję</b>, żeby dowiedzieć się więcej</span>
Telemarketing, czyli jak dorobić na studiach

Już 60% polskich studentów łączy naukę z pracą. Kieruje nimi nie tylko możliwość zarobku, ale też jak najwcześniejsze rozpoczęcie kariery zawodowej i rozwoju. Co ważne, rynek oferuje im coraz więcej elastycznych opcji, dzięki którym jednoczesna praca i nauka jest możliwa do pogodzenia. 


Jedną z nich jest telemarketing, który dla wielu studentów przestaje być tymczasowym zajęciem.

Rozwijająca praca dla studenta

Obecne pokolenie młodych ludzi przykłada ogromną wagę do samorozwoju. Stabilna praca, w której nie czekają na nich żadne wyzwania, nie jest wymarzonym zajęciem. Studenci szukają stanowisk, na których mogą się uczyć i podnosić kwalifikacje. Idealna praca dla studenta w ich oczach daje też możliwość wykazania się i nauki umiejętności, które przydadzą im się w dalszym życiu; nie tylko zawodowym, ale i prywatnym.

Ambitni wybierają telemarketing

Gdzie możesz rozpocząć pracę bez doświadczenia, a jednocześnie mieć perspektywy na nieustanne podnoszenie umiejętności? Wielu studentów wybiera telemarketing i często pracuje jako konsultant jeszcze po skończeniu nauki. Z czego to wynika? Powodów może być kilka. Po pierwsze, różnorodne ścieżki kariery. Praca doradcy zawsze polega na kontakcie z klientem, ale obszarów działań jest wiele. Od udzielania informacji o cenach, przez wsparcie serwisowe, przyjmowanie zamówień lub reklamacji, po sprzedaż i pozyskiwanie nowych klientów.

Praca dla studenta w call center to też duże możliwości awansu i poszerzania kompetencji. Doradcy klienta często migrują pomiędzy poszczególnymi projektami w firmie, dzięki czemu nie rozwijają się jedynie w wąskich dziedzinach. Telemarketing jest specyficzną branżą, w której większość pracowników na wysokich stanowiskach zaczynała od pracy konsultanta i awansowała wewnątrz firmy.

 

Jak pogodzić studia z pracą?

Młodzi ludzie przed rozpoczęciem pierwszej pracy mogą obawiać się, w jaki sposób pogodzą ją z nauką. Kluczem do sukcesu jest dobra organizacja czasu, ale też podjęcie pracy w miejscu przychylnym studentom. Biura call center pracują od godzin porannych do wieczornych, dlatego dopasowanie grafiku do zajęć na uczelni nie jest problemem. Dzięki elastycznym godzinom pracy również studenci dzienni mają szansę na zdobywanie doświadczenia zawodowego i to już od pierwszych lat studiów.

 

Jeśli jesteś zdania, że praca dla studenta powinna być przede wszystkim ciekawa i rozwijająca, spróbuj swoich sił w telemarketingu. O tym, co należy do obowiązków doradcy klienta przeczytasz na w ofercie call center CCIG: https://ccig.pl/oferta/ , gdzie sprawdzisz też aktualne ogłoszenia rekrutacyjne i zaaplikujesz na stanowisko konsultanta.

Licencjonowane artykuły publikuje i tworzy Artelis.pl


Podobał Ci się artykuł?
0
głosów
- +

Brak polemik/poparć



Podobne artykuły:


KOMENTARZE


System komentarzy dostarcza Disqus

Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Z dniem 25.05.2018 wprowadziliśmy też w życie rozporządzenia dotyczące ochrony danych osobowych. Więcej informacji w naszej Polityce Prywatności i Regulaminie.

Zamknij