Jedną z nich jest telemarketing, który dla wielu studentów przestaje być tymczasowym zajęciem.
Rozwijająca praca dla studenta
Obecne pokolenie młodych ludzi przykłada ogromną wagę do samorozwoju. Stabilna praca, w której nie czekają na nich żadne wyzwania, nie jest wymarzonym zajęciem. Studenci szukają stanowisk, na których mogą się uczyć i podnosić kwalifikacje. Idealna praca dla studenta w ich oczach daje też możliwość wykazania się i nauki umiejętności, które przydadzą im się w dalszym życiu; nie tylko zawodowym, ale i prywatnym.
Ambitni wybierają telemarketing
Gdzie możesz rozpocząć pracę bez doświadczenia, a jednocześnie mieć perspektywy na nieustanne podnoszenie umiejętności? Wielu studentów wybiera telemarketing i często pracuje jako konsultant jeszcze po skończeniu nauki. Z czego to wynika? Powodów może być kilka. Po pierwsze, różnorodne ścieżki kariery. Praca doradcy zawsze polega na kontakcie z klientem, ale obszarów działań jest wiele. Od udzielania informacji o cenach, przez wsparcie serwisowe, przyjmowanie zamówień lub reklamacji, po sprzedaż i pozyskiwanie nowych klientów.
Praca dla studenta w call center to też duże możliwości awansu i poszerzania kompetencji. Doradcy klienta często migrują pomiędzy poszczególnymi projektami w firmie, dzięki czemu nie rozwijają się jedynie w wąskich dziedzinach. Telemarketing jest specyficzną branżą, w której większość pracowników na wysokich stanowiskach zaczynała od pracy konsultanta i awansowała wewnątrz firmy.
Jak pogodzić studia z pracą?
Młodzi ludzie przed rozpoczęciem pierwszej pracy mogą obawiać się, w jaki sposób pogodzą ją z nauką. Kluczem do sukcesu jest dobra organizacja czasu, ale też podjęcie pracy w miejscu przychylnym studentom. Biura call center pracują od godzin porannych do wieczornych, dlatego dopasowanie grafiku do zajęć na uczelni nie jest problemem. Dzięki elastycznym godzinom pracy również studenci dzienni mają szansę na zdobywanie doświadczenia zawodowego i to już od pierwszych lat studiów.
Jeśli jesteś zdania, że praca dla studenta powinna być przede wszystkim ciekawa i rozwijająca, spróbuj swoich sił w telemarketingu. O tym, co należy do obowiązków doradcy klienta przeczytasz na w ofercie call center CCIG: https://ccig.pl/oferta/ , gdzie sprawdzisz też aktualne ogłoszenia rekrutacyjne i zaaplikujesz na stanowisko konsultanta.