Balony kojarzą się z dzieciństwem i w większości przypadków wywołują pozytywne emocje. Prawdopodobnie dlatego tak dobrze działają, kiedy wykorzystuje się je jako nośnik reklamowy. O tym, jak wykorzystać balony do promocji firmy i czym jest reklama pneumatyczna, przeczytacie w dalszej części artykułu.

Data dodania: 2017-08-27

Wyświetleń: 669

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 1

WIEDZA

-1 Ocena

Licencja: Copyright - zastrzeżona

Balony reklamowe i reklama pneumatyczna

Balony oprócz tego, że budzą pozytywne emocje, potrafią również bardzo dobrze przykuć uwagę innych. Być może jeden mały balon z logo nie zdziała cudów, ale przemyślane dekoracje balonowe, potrafią spełnić marketingowy plan. Kiedy wiele balonów zostanie ze sobą odpowiednio połączonych, mogą wywołać naprawdę spektakularny efekt.

Do dekoracji balonowych zaliczyć możemy m.in.:

  • girlandy,
  • łuki i bramy,
  • słupy,
  • kule,
  • napisy,
  • logo,
  • dedykowane kształty.

Takie dekoracje balonowe to doskonała ozdoba, każdej imprezy targów czy biura. Jeżeli są odpowiednio przygotowane, wyglądają bardzo profesjonalnie i są świetnym nośnikiem reklamowym. Możemy albo umieścić na nich logotypy i hasła reklamowe lub ułożyć je w logo, lub maskotkę naszej firmy. Wariantów tego, jak można wykorzystać balony do reklamy, jest wiele, wszystko zależy tylko i wyłącznie od naszej kreatywności.

Patrząc na wykorzystanie balonów do promocji nieco szerzej, możemy mówić o reklamie pneumatycznej. W tym rodzaju reklamy oprócz samych „tradycyjnych” balonów wykorzystuje się też inne dmuchane nośniki reklamowe. Jedną z największych zalet tego typu reklamy jest to, że jest ona stosunkowo tania, łatwo ją przenosić i można ją wykorzystać wielokrotnie.
Do głównych nośników reklamy pneumatycznej możemy zaliczyć m.in.:
Namioty
Dmuchane namioty są doskonałe na różnego rodzaju imprezy typu targi czy wystawy branżowe. Można na nich umieścić znaki firmowe oraz zorganizować profesjonalne stoisko, do którego będą chętnie przychodzić potencjalni klienci i kontrahenci.

Ekrany
Są czymś na kształt dmuchanych banerów, które możemy nadmuchać i postawić w wybranym przez nas miejscu.

Atrapy produktów, maskotki itp.
Tego typu nośniki reklamowe sprawdzą się bardzo dobrze zarówno na różnego rodzaju eventach, jak i jako wystrój biura.

Oczywiście to nie wszystkie rodzaje nośników, jakie możemy zaliczyć do reklamy pneumatycznej. W rzeczywistości jest ich znacznie więcej i warto się nimi zainteresować, gdyż tak jak wspomnieliśmy już wcześniej, jest to bardzo oryginalny sposób reklamy, a przy tym dość tani i mobilny. Przypomnij swoim klientom o beztroskich czasach dzieciństwa i zostań pozytywnie zapamiętany.

Licencja: Copyright - zastrzeżona