Niby niepozorne narzędzie, ale może zdziałać naprawdę wiele!
Wobec tego - do czego można je wykorzystać przy działaniach związanych z Programami Partnerskimi?
W Programach Partnerskich można wykorzystać kampanie przede wszystkim do śledzenia, z której strony dokonane zostało zamówienie z naszego polecenia. Wystarczy wrzucić podobne linki partnerskie przykładowo w dwóch różnych serwisach (oznaczając sobie je na przykład jakimś identyfikatorem, aby móc łatwo rozpoznać, z którego skorzystano), aby dowiedzieć się, który serwis przynosi nam większe dochody i skupić się na jego dalszym rozwoju!
Dzięki kampaniom można również łatwo dojść do tego, które reklamy przynoszą nam oczekiwane efekty, a w które nie warto więcej inwestować. Klienci nie zawsze dokonują zakupu od razu po przeczytaniu pewnej oferty, często potrzebują czasu na zastanowienie się - jednym wystarczy tydzień, inni dokonają zakupu po dwóch miesiącach - a bez kampanii na pewno zdążylibyśmy już zapomnieć, jaką reklamę wykorzystywaliśmy przed kilkoma miesiącami, co więcej zakupu z naszego polecenia pewnie nie powiązalibyśmy właśnie z nią. Dzięki systemowi trackingowemu możemy bez trudu (nawet po upływie dłuższego czasu) dowiedzieć się, że właśnie ta konkretna reklama była trafiona - by móc znów w nią zainwestować.
Wniosek jest prosty: warto działać w Programów Partnerskich, które w swoich narzędziach oferują kampanie trackingowe i wykorzystywać to narzędzie dla zwiększenia własnej efektywności i wzrostu dochodów!