Istnieje wiele firm oferujących usługi z zakresu konfekcjonowania różnych towarów, produktów i przedmiotów. Na czym jednak polega i jakie daje korzyści konfekcjonowanie kosmetyków pielęgnacyjnych i kolorowych? 

Data dodania: 2017-02-26

Wyświetleń: 1467

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Konfekcjonowanie kosmetyków - jakie korzyści?

Fachowe usługi obejmują cały zakres działań, tworząc w ten sposób gotowy produkt. W ramach świadczeń oferuje się między innymi: etykietowanie, znakowanie w logo, nazwę opakowań, dozowanie masy, a także pakowanie w pojemniki jednostkowe i zbiorcze.

Usługi obejmujące działania ogólnie zwane konfekcjonowaniem towarów mają na celu porcjowanie lub pakowanie produktów w zestawy gotowe do wysyłki bądź sprzedaży detalicznej. Technicznie rzecz ujmując, mianem konfekcjonowania określa się działania zmierzające do posortowania, zestawienia, zapakowania i oznaczania różnego rodzaju produktów zgodnie z wymogami zleceniodawcy. Wykonuje się to ręcznie bądź przy użyciu specjalistycznych maszyn i linii pakujących.

Metody konfekcjonowania

Wyróżnia się wiele odmian konfekcjonowania produktów. Ich dobór zależy od rodzaju pakowanego towaru, typu opakowania i sposobu dystrybucji. Z reguły w ramach usług oferuje się przepakowywanie, foliowanie i insertowanie towarów. I tak pierwsze z nich, inaczej zwane co-packingiem, jest działaniem całościowym, które obejmuje ogólne przygotowanie opakowań – począwszy od ich zaprojektowania, kończąc na zapakowywaniu produktów. Kolejny, czyli foliowanie, polega na pokryciu towaru warstwą folii z tworzyw sztucznych (na gorąco – zgrzewanie bądź na zimno – z użyciem kleju). Insertowanie zaś to dodawanie do produktu głównego innych elementów uzupełniających ofertę. Foliowanie, wklejanie i kopertowanie najczęściej uzupełniają usługę konfekcjonowania.

Konfekcjonowanie kosmetyków

Zalety konfekcjonowania kosmetyków

Kosmetyki z reguły pakuje się w słoiki, butelki, opakowania typu „air less” i kartony, a także tuby laminatowe i plastikowe o różnych pojemnościach i wielkościach. Opakowania takie – gdy zachodzi taka potrzeba – wzbogacone są o elementy dodatkowe, na przykład pompki, korki, zamknięcia. Konfekcjonowanie kosmetyków niesie wiele korzyści dla obu stron – i konsumenta, i producenta, a do najważniejszych z nich należy przede wszystkim oszczędność funduszy i czasu. Klient otrzymuje przy tym fachową pomoc specjalistów w pakowaniu zapewniających mu kompeksowe usługi.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena