Rozprowadzana za darmo jest doskonałym sposobem na zwiększenie świadomości naszej marki wśród klientów. I choć początkowo ciężko tu o jakiekolwiek zyski i nie każdy przedsiębiorca odważy się na taki krok i nie każdego będzie na to stać przynajmniej na początku prowadzenia działalności, to w przyszłości da to nam na pewno duże efekty.
Jakość odzieży jest tu wręcz koniecznością, jeśli chcemy jej używać w celach promocyjnych. Wpływa to nie tylko na reputację naszej firmy, ale także decyduje o trwałości nadruku czy loga na naszej odzieży promocyjnej. Nie oszczędzajmy tu na materiałach. Nasze hasło przewodnie w tego typu kampanii powinno brzmieć jasno - stawiam na jakość, nie na ilość.
Targi, eventy, spotkania biznesowe to idealne miejsca, gdzie można promować swoją działalność poprzez rozdawanie odzieży promocyjnej, reklamowanie nowo powstałej kolekcji. Taki sposób promocji nie tylko przyciąga ludzi z naszej branży, ale także przykuwa uwagę naszych potencjalnych klientów, którzy chcą mieć większą wiedzę na temat produktów które im oferujemy.
Oprócz odzieży możemy wykorzystać różnego typu akcesoria, gadżety takie jak kubki reklamowe, vlepki, długopisy, torebki, reklamówki, parasole, notatniki i breloczki, które są bardziej trwałe i mogę być stosowane przez osoby w każdym wieku. To daje im przewagę nad wszystkimi innymi produktami promocyjnymi. Nie należy zapominać, że gadżety promocyjne są również znacznie tańsze i skuteczniejsze w porównaniu z innymi formami reklamy, takich jak gazeta, radio, internet czy telewizja.
Oczywiście nie mówie, żeby rezygnować z tych form promocji. Również tam możesz oferować swoich kilenom darmowe produkty do promocji swojej marki.
Do promowania swojej firmy możemy wykorzystać koszulki, czapki, bluzy, dresy, odzież sportową, a nawet odzież roboczą i mundury. Aby obniżyć koszty, możemy poszukać hurtowni w których można kupić ubrania w dużych hutowych ilościach i w rozsądnych cenach. Odzież promocyjna pozwala również opracować skuteczną współpracę z dotychczasowymi klientami, a nawet przyciągnąć nowych, zwiększając w ten sposób horyzonty swojej działalności oraz potencjalne zyski.