W dzisiejszych czasach przed raczkującymi działalnościami gospodarczymi stawiane są niezliczone przeszkody hamujące ich start w świecie bezwzględnego biznesu.

Data dodania: 2016-08-09

Wyświetleń: 533

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 1

WIEDZA

-1 Ocena

Licencja: Copyright - zastrzeżona

Cowork nowym sposobem na biznes

Szefowie muszą liczyć się z dużymi kosztami, takimi jak wynajem lokalu, energia oraz prąd, nie mówiąc już o zakupie sprzętu biurowego i zapewnieniu pracownikom wygody przy pracy, co dla mikroprzedsiębiorstw może okazać się niezwykle trudne na początku. Na szczęście powstają nowe rozwiązania na ich korzyść.

 

Charakterystyczne aspekty coworku

 

Ogólny zarys coworku, czyli kilku firm zgromadzonych w jednym budynku na zasadzie Open Space, wykształcił się z przemian oraz nowych potrzeb wyrażanych przez rozmaite środowiska biznesowe, dążących do ulepszenia swoich organizacji. Teraz nie można trzymać się twardo ustalonych wiele lat temu założeń i misji firmy, trzeba pokazać umiejętność adaptowania do informacji pochodzących spoza gospodarki, w tym do postępu technologicznego, który nieodwracalnie wpływa na nasze życie. Jak w tym wszystkim mają się odnaleźć początkujące firmy? Dobrym rozwiązaniem, pozwalającym jednocześnie oszczędzić wysokie koszty, jak i skupić się na rozwijaniu systemu komunikacji na różnych szczeblach działalności, jest coworking. To wciąż świeży termin na polskie standardy, jednak powoli zyskujący przychylność coraz szerszej grupy odbiorców. Kluczowe znaczenie odgrywa tu pojęcie wirtualnego biura, czyli działającego zdalnie miejsca do korespondencji, posiadającego adres i recepcję w nowoczesnym wydaniu.

 

W czym wyręcza nas cowork?

 

Decydowanie się na skorzystanie z coworku przyczynia się do szybszego tempa rozwoju naszej firmy. Mając obsługę księgową, recepcyjną, prawną i archiwalną wykonywaną przez specjalistów firmy wynajmującej nam miejsca na zasadach coworku, możemy skupić się na ważniejszych aspektach prowadzenia przedsiębiorstwa, jak ustalanie strategii, rozwiązywanie problemów organizacyjnych, kontakt z klientem – w zależności od specyfiki tego, czym się zajmujemy. Oszczędność kosztów objawia się również tym, że nie jest konieczne kupowanie sprzętów elektronicznych ani pozostałego wyposażenia biurowego.  

Licencja: Copyright - zastrzeżona
-1 Ocena