8 lipca 2016r. spółka zmieniła logotyp, hasło oraz kolory przewodnie. Co za tym idzie, zmianie uległa także cała oprawa strony internetowej. Zmiany zostały zakomunikowane wewnętrznie podczas uroczystej gali z okazji 6-lecia istnienia firmy.
Nowa identyfikacja wizualna jest ściśle powiązana ze strategią spółki na lata 2016 - 2020. Duże przełożenie na kolorystykę ma koncepcja turkusowej organizacji, czyli stylu zarządzania opartego na demokracji i zaufaniu, który jest już konsekwentnie wdrażany. Turkusowe barwy wprowadzają energię i świeżość, które są potęgowane przez nowe hasło – „Siła i moc dla rozwoju”.
– Rebranding jest dopełnieniem wszystkich zmian, które wprowadziliśmy na przestrzeni ostatnich kilku lat, takich jak poprawa jakości obsługi, rozszerzenie oferty produktowej, usprawnienie procesów wewnętrznych – podsumowuje prezes spółki, Wojciech Pomykała.
Energia dla firm S.A. zmieniła się m.in. wystrój w siedzibie firmy, stronę internetową, materiały korporacyjne, a także wzory dokumentów i formularzy.
***
Energia dla firm S.A. rozpoczęła działalność w 2010 roku i rozwijała się razem ze zliberalizowanym rynkiem energii i ewoluującymi wymaganiami klientów. Spółka jest obecnie jednym z największych niezależnych sprzedawców energii w Polsce i stale rozszerza portfolio produktów i usług. Poza sprzedażą energii elektrycznej, paliwa gazowego oraz instalacją paneli fotowoltaicznych Energia dla firm świadczy także usługi z zakresu audytu energetycznego, optymalizując wydatki na energię.