Co wpływa na komfort pracy zatrudnionych w naszym biurze? 

Data dodania: 2015-08-29

Wyświetleń: 1122

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Można by wymieniać bardzo długo, zaczynając od atmosfery, temperatury, koloru ścian, rozmieszczenia mebli w pomieszczeniach, ilości pracowników w jednym biurze, wielkości pomieszczeń, a nawet z pozoru mniej znaczące elementy, takie jak meble biurowe i krzesła biurowe.

Na krześle biurowym spędzamy pracując w biurze praktycznie cały dzień naszej pracy. Niestety taki siedzący tryb pracy nie wpływa zbyt pozytywnie na nasze zdrowie, szczególnie nasz kręgosłup, który narażony jest na trwałe uszkodzenie, a w najlepszym wypadku na powtarzające się bóle (które i tak niczego dobrego na przyszłość nie wróżą).

Dlatego właśnie powinniśmy naszym pracownikom zapewnić jak najlepsze warunku pracy, inwestując między innymi w wysokiej jakości krzesła biurowe. Jak wybrać odpowiednie krzesła, postaram się podpowiedzieć. Po pierwsze, dobre krzesła niestety nie mogą być bardzo tanie.

Wybierajmy renomowanych producentów krzeseł, nie kupujmy patrząc tylko i wyłącznie na ceny. Chcąc zaoszczędzić poszukajmy okazji cenowych, wyprzedaży, a nie taniego sprzętu. Zawsze też możemy poprosić o rabat przy większych zakupach. Producenci chętnie ich udzielają, szczególnie firmom.

Ponadto, zwróćmy uwagę na to, jak wyglądają krzesła biurowe. Już sam wygląd podpowie nam, czy krzesło jest wysokiej jakości. Zobaczmy, z jakich materiałów wykonane są obicia krzeseł oraz oczywiście na to, czy pasują do ogólnego wystroju naszych pomieszczeń biurowych. Najlepiej wybrać klasyczne wzory, dzięki temu przy wprowadzanych zmianach nie będziemy się martwić, że meble nie wkomponują się w całość.

Oczywiście krzesła powinny mieć regulowaną wysokość, siedzisko, które można odchylać i dobrze się na nim siedzi, a także oparcie, które praktycznie dopasowuje się do siedzącego. O reszcie zdecydujemy już my sami kupując krzesła.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena