Oprócz tradycyjnej, statycznej reklamy zewnętrznej, typu banery czy billboardy, coraz więcej sukcesów odnotowuje reklama mobilna, umieszczana na samochodach, tramwajach i autobusach. Skąd ta popularność?

Data dodania: 2014-12-05

Wyświetleń: 1907

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Mobilne nośniki reklam święcą triumfy

To, co widzę, jest… reklamą

Powiedzmy sobie szczerze, chociaż raz dziennie trzeba z domu wyjść. A wtedy prędzej czy później natkniemy się na pojazd oklejony reklamą, której nie sposób nie zauważyć. To właśnie szeroka dostępność i widoczność jest powodem, dla którego firmy decydują się zainwestować w reklamę ruchomą.

Światła uliczne sprzymierzeńcem reklamy

Dziś, gdy (niestety) coraz więcej czasu spędzamy w korkach, reklama na samochodach jest świetnym rozwiązaniem na promocję firmy. Znudzeni kierowcy chwytają się każdej możliwości skupienia na czymś wzroku, gdy sznur aut ani trochę nie przesuwa się do przodu. Wtedy grafika reklamowa na samochodzie dostawczym przykuwa uwagę i zapisuje się w pamięci. I w ten sposób poszerza się baza potencjalnych klientów firmy.

Tanie jak barszcz

Reklama mobilna jest niedroga. Wiedzą to wszyscy, którzy z niej korzystają. Płaci się tylko jednorazowo, za materiał do oklejenia. Niepotrzebne są żadne opłaty za wynajem billboardu, żadne podatki od nieruchomości, pozwolenia i inne formalności. Do tego dojedzie wszędzie (o ile nie znajduje się na osiemnastokołowej ciężarówce) i rozpowszechni wszystko, co tylko zechcesz. Do tego jest interesująca dla odbiorców, a rzadko można to zainteresowanie uzyskać za niewielką cenę.

Interesujące rozwiązania

Ruchoma reklama nie musi być nudna. Firmy ścigają się w wymyślaniu kreatywnych pomysłów na rozpowszechnienie swojej działalności. Grafiki 3D, ciekawe wykorzystanie kół pojazdu - możliwości jest naprawdę wiele. Poniżej linki do blogów z najbardziej, według mnie, intrygującymi zdjęciami.

Współcześnie rynek oferuje niemal nieskończenie wiele możliwości reklamy zewnętrznej. Oklejanie samochodów reklamą staje się coraz bardziej popularne i przynosi zamierzone efekty. Jednak sukces zależy w dużej mierze od kreatywności agencji reklamowej, której powierzymy to zadanie oraz doboru odpowiednich nośników. Jeśli naszym targetem jestm młodzież lub osoby średniozamożne, można przypuszczać, iż poruszają się komunikacją miejską, a więc ten nośnik będzie odpowiednim do ekspozycji naszej reklamy.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena