Koncerty, zawody sportowe czy też różnego rodzaju pikniki rodzinne, firmowe, festyny miejskie są niewątpliwie okazją nie tylko ku temu, aby dobrze się pobawić, ale jednocześnie są również pewną szansą dla wielu przedsiębiorstw, aby pozyskać nowych klientów oraz by zwrócić na siebie uwagę.

Data dodania: 2014-09-09

Wyświetleń: 1199

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Oczywiście wiąże się to z pewnymi kosztami, ale dzisiaj takie koszty należy brać pod uwagę jeśli dana firma chce oczywiście być rozwojową i powiększać grono swoich klientów. Jeśli mówimy o imprezach lokalnych jakimi są przykładowo festyny wiejskie, to oczywiście wskazane jest, aby to właśnie na nich były i prezentowały się obecne lokalne firmy. Wszakże to głównie lokalni odbiorcy są ich klientami. Jeśli jednak mamy do czynienia ze znacznie większymi imprezami masowymi jak koncerty, festiwale czy też duże zawody sportowe, to zasadniczo jest to szansa dla większych firm, które mogą zaprezentować się i przypomnieć szerszej publiczności. Jest to zasadniczo transakcja wiązana, gdyż obecność wielkich firm na różnych imprezach masowych wiąże się z tym, że stają się oni sponsorami tychże imprez.

Reklama i jej skuteczność

W naszej rzeczywistości wszelkiego typu imprezy jak koncerty i festiwale nie miałyby racji bytu i prawdopodobnie nie doszłyby do skutku, gdyby nie było wyraźnej pomocy ze strony sponsorów. Dla tych ostatnich jednak taka impreza i sponsorowanie jej to bynajmniej nie jest gest dobroci, ale okazja ku temu, aby móc się zareklamować. Przy tej okazji zazwyczaj duże podmioty nie tylko umieszczają w miejscu odbywania się imprezy masowej jakiś baner reklamowy, ale jednocześnie też inwestują w różnego typu gadżety reklamowe.

Kubki reklamowe, kapelusze, peleryny, odzież reklamowa, długopisy, chusty, jak i wiele innych drobnych gadżetów jest rozdawanych uczestnikom takiej imprezy, przez co oczywiście dany podmiot staje się lepiej postrzegany przez określoną grupę potencjalnych klientów i buduje wokół siebie bardzo pozytywną atmosferę. Ktoś mógłby w tym miejscu zapytać o taki element jak koszt tych wszystkich gadżetów reklamowych. Owszem, z pewnością jest to pewien wydatek, ale tak naprawdę masowo zamówione nadruki na odzież, wykonanie napisów na kubkach czy też na innych elementach nie jest wydatkiem przerastającym możliwości dużej firmy i zasadniczo jest to wszystko wliczone w budżet reklamowy. Na pewno warto zainwestować w reklamę, ponieważ przyniesie nam ona szereg korzyści oraz zwróci uwagę potencjalnego klienta.         

Licencja: Creative Commons
0 Ocena