Dobre hasła reklamowe pomagają firmom w promowaniu swoich produktów i usług. Gdy hasło jest chwytliwe i łatwe do zapamiętania, firma zyskuje rozgłos w ekspresowym tempie. Warto więc wiedzieć jak stworzyć hasło, które z powodzeniem można umieścić na gadżetach reklamowych rozdawanych klientom

Data dodania: 2014-07-31

Wyświetleń: 1240

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Najsłynniejsze hasła reklamowe od lat promują produkty renomowanych marek. Mniejsze firmy również mogą stworzyć własny slogan, który ozdobi kubki lub koszulki z nadrukiem będące obecnie jednymi z najpopularniejszych gadżetów reklamowych. Ich wykorzystanie przy promowaniu firmy sprawia, że znacznie zwiększa się odsetek osób chcących skorzystać z oferty danego przedsiębiorstwa.

Tworząc hasło reklamowe, które ozdobi koszulki lub kubki z nadrukiem, można kierować się kilkoma sprawdzonymi zasadami. Przede wszystkim slogan musi być spójny z nazwą firmy - kontynuować ją lub uzupełniać płynący z niej przekaz. Niekiedy efekt taki uzyskuje się dzięki umieszczeniu nazwy firmy z haśle reklamowym, jednak rozwiązanie to nie jest jedyne. Bardzo ważną kwestią jest także łatwość w zapamiętaniu hasła. Najlepiej sprawdzają się więc hasła zwięzłe, jednak nie powinno się na siłę skracać sloganu.

Warto podkreślić, że sugestywny i dłuższy slogan zdobiący koszulki lub kubki z nadrukiem będzie dla klientów łatwiejszy do zapamiętania niż slogan krótki, ale niezbyt związany z ofertą firmy. Slogan musi także skupiać się na potrzebach klienta, a więc na tym co on, a nie dana firma, zyska dokonując zakupów wyprodukowanych przez nią towarów lub korzystając z jej usług. Potrzeby klienta powinny być, więc stawiane na pierwszym miejscu. Hasła reklamowe zdobiące kubki i koszulki z nadrukiem muszą również sprawiać, że dane przedsiębiorstwo będzie wyróżniać się spośród innych firm oferujących podobne produkty i usługi. W reklamie nie wystarcza bowiem bycie dobrym - trzeba być najlepszym. Należy więc w haśle reklamowym podkreślać nie tylko cechy podobne jak u innych firm, ale również te, które sprawiają, że oferta firmy jest wyjątkowa i wyróżniająca się. Istotna jest także prostota hasła reklamowego - kilka słów powinno oddawać więcej niż płomienne przemówienie trwające godzinę. Używane w haśle zwroty powinny być więc powszechnie znane i akceptowe.

Stosując się do powyższych zasad można mieć pewność, że kubki i koszulki reklamowe rozdawane klientom przyniosą zadowalające efekty. Chwytliwe slogany sprawią bowiem, że daną markę będą kojarzyć nie tylko obdarowane gadżetami osoby, ale również wszystkie osoby przebywające w ich otoczeniu.         

Licencja: Creative Commons