0
głosów
- +

Wybór odpowiednich mebli biurowych

Autor:

Aktualizacja: 13.05.2014


Kategoria: Dom i Ogród / Wystrój Wnętrz


Artykuł
  • 0 głosów dodatnich
  • 0 głosów ujemnych
  • 775 razy czytane
  • 2 przedrukowany
  • 0 Polemik/Poparć <span class="normal">Odpowiadanie na artykuł</span>
  • Licencja: CC <span class="normal">Zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie i użytkowanie dzieła i wszelkich jego pochodnych pod warunkiem umieszczenia informacji o tw&oacute;rcy.</span>
Dostęp bezpłatny <span class="normal">Dostęp do treści jest bezpłatny.<br/> Inne pola eksploatacji mogą być zastrzeżone sprawdź <b>licencję</b>, żeby dowiedzieć się więcej</span>
Wybór odpowiednich mebli biurowych

Każdy z nas ceni komfort – chcemy dobrze czuć się nie tylko podczas leżakowania na kanapie czy snu, ale także w pracy. Dlatego właśnie wygoda to niezwykle ważny aspekt nie tylko mebli, które każdy z nas ma w domu: także meble biurowe muszą spełniać określone wymagania, aby zapewnić nam odpowiedni komfort w pracy.


Współczesny świat to miejsce, w którym każdy z nas bierze udział w tak zwanym wyścigu szczurów – kończymy studia, a potem intensywnie szukamy pracy, przychodzimy na rozmowy kwalifikacyjne, rozsyłamy aplikacje: wszystko po to, by zdobyć wymarzoną pracę i upragnione stanowisko. Kiedy już w końcu nam się uda osiągnąć ten cel, bardzo często wpadamy w istny szał pracy, żeby nie powiedzieć pracoholizm: spędzamy w firmie całe dnie, pracujemy  ponad normę, robimy nadgodziny, słowem przebywamy w biurze bardzo długo. Często jednakże ma to bardzo poważne uzasadnienie: od tego, czy ukończymy dany projekt na czas uzależnione jest nasze być albo nie być w firmie, premia lub też awans. Dlatego właśnie coraz popularniejszy staje się model pracownika, który tylko w weekendy (a i nawet wtedy nie zawsze) ma czas na odpoczynek, zakupy, porządki czy zwykłe spotkania z przyjaciółmi.

Coraz więcej powstających korporacji, pojawiające się w Polsce oddziały międzynarodowych firm, duża konkurencja na rynku pracy czy też wydłużenie wieku emerytalnego: wszystko to sprawia, że pracujemy więcej i dłużej. Co powinno się zatem zrobić, aby lepiej przystosować się do takiego typu pracy? Odpowiedź jest naprawdę prosta: zainwestować w meble biurowe. Jednakże nie w byle jakie meble biurowe, tylko takie, które będą wygodne, praktyczne i przede wszystkim zapewnią odpowiedni komfort pracy wszystkim ich użytkownikom. Warto więc przeznaczyć pieniądze na to, by codzienne wielogodzinne przesiadywanie w pracy nie kończyło się bólem karku, dolegliwościami ze strony kręgosłupa czy też innymi przykrymi konsekwencjami.

Dobrej jakości fotel powinien zapewniać odpowiednie podparcie całej sylwetce: musi zatem być wysoki, tak by można było oprzeć na nim głowę, o miękkiej, łatwej do utrzymania w czystości powłoce, stabilnych podłokietnikach i możliwości regulowania poszczególnych części. A pozostałe meble biurowe? Muszą być trwałe i dobrej jakości, a także o odpowiedniej, dopasowanej do naszej sylwetki i pozycji zajmowanej podczas pracy wysokości (dorosły nie będzie mógł przecież komfortowo pracować przy biurku dla dziecka i odwrotnie).

Lista Tagów: meble, biuro, meble biurowe

Podobał Ci się artykuł?
0
głosów
- +

Brak polemik/poparć



Podobne artykuły:


KOMENTARZE


Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.
Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Z dniem 25.05.2018 wprowadziliśmy też w życie rozporządzenia dotyczące ochrony danych osobowych. Więcej informacji w naszej Polityce Prywatności i Regulaminie.

Zamknij